Ostatnie spotkanie z Audi R8. Zapamiętam je jako prawdziwą “dziesiątkę”

Pierwsze i ostatnie spotkanie z Audi R8 V10 Performance
Pierwsze i ostatnie spotkanie z Audi R8 V10 PerformanceJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Silesia Ring. Ostatnie spotkanie z Audi R8

    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torze
    Audi R8 V10 Performance. Ostatnie spotkanie na torzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Ten pierwszy raz będę bardzo dobrze wspominał

    Najpierw deser, potem danie główne. Zacząłem od Audi RS 3

    Przed flagowym R8 sprawdziłem, na co stać kompaktowego rozrabiakę
    Przed flagowym R8 sprawdziłem, na co stać kompaktowego rozrabiakęJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Jazda po mieście to inna bajka. Tor obnażył mocne i słabe strony

    Audi RS 3 Sportback daje radę nie tylko w mieście
    Audi RS 3 Sportback daje radę nie tylko w mieścieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Głośno ryczy i zna się na rzeczy. Audi R8 to prawdziwa “dziesiątka”

    Audi R8 V10 to jedno z tych aut, z których nie chce się wysiadać
    Audi R8 V10 to jedno z tych aut, z których nie chce się wysiadaćJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Napatrzcie się na zapas - wolnossące 5.2 FSI niebawem odejdzie na emeryturę
    Napatrzcie się na zapas - wolnossące 5.2 FSI niebawem odejdzie na emeryturęJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Zobacz również:

      Koniec tego smrodzenia. Pałeczkę przejmuje Audi RS e-tron GT

      Smukłe, piekielnie mocne i bardzo ciężkie. Tak wygląda sportowiec przyszłości
      Smukłe, piekielnie mocne i bardzo ciężkie. Tak wygląda sportowiec przyszłościJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

      Zobacz również:

        Elektryczne Audi RS e-tron GT nie daje tyle frajdy, ale słowo się rzekło - to pełnoprawny następca spalinowych sportowców
        Elektryczne Audi RS e-tron GT nie daje tyle frajdy, ale słowo się rzekło - to pełnoprawny następca spalinowych sportowcówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL