Fiat 500 1.3 Multijet Sport - test

Silnik 1.3 Multijet czyni z Fiata 500 mistrza oszczędnej jazdy.
Silnik 1.3 Multijet czyni z Fiata 500 mistrza oszczędnej jazdy.Motor
Panel tablicy przyrządów w kolorze nadwozia to znak rozpoznawczy Fiata 500.
Panel tablicy przyrządów w kolorze nadwozia to znak rozpoznawczy Fiata 500.Motor

Fiat 500 1.3 Multijet Sport

Silnik 1.3 Multijet czyni z Fiata 500 mistrza oszczędnej jazdy.
Silnik 1.3 Multijet czyni z Fiata 500 mistrza oszczędnej jazdy.Motor
Bardzo oryginalny zestaw wskaźników wymaga od kierowcy przyzwyczajenia.
Bardzo oryginalny zestaw wskaźników wymaga od kierowcy przyzwyczajenia.Motor
Panel tablicy przyrządów w kolorze nadwozia to znak rozpoznawczy "500".
Panel tablicy przyrządów w kolorze nadwozia to znak rozpoznawczy "500".Motor
Niezła dynamika i bardzo niskie zużycie paliwa to atuty silnika 1.3 Multijet.
Niezła dynamika i bardzo niskie zużycie paliwa to atuty silnika 1.3 Multijet.Motor
Z tyłu miejsce tylko dla dwóch osób. Mimo to, nie ma nadmiaru przestrzeni.
Z tyłu miejsce tylko dla dwóch osób. Mimo to, nie ma nadmiaru przestrzeni.Motor

Dane techniczne: Fiat 500 1.3 Multijet Sport

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1248 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
75 KM/4000
Maks. moment obrotowy
145 Nm/1500
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/5-bieg.
Pojemność bagażnika
185/625 l
Opony
185/55 R15
Wymiar (dł./szer./wys.)
355/163/149 cm
Rozstaw osi
230 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,5 s
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
5,3/3,6/4,2
Średnie zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
5,5/3,8