BMW 435d xDrive - test

<b>Tu znaczki mówią wszystko. Ale auto można też zamówić bez oznaczeń. Wtedy tylko podwójna końcówka wydechu zdradza, że nie jest to żadna bazowa odmiana.</b>
<b>Tu znaczki mówią wszystko. Ale auto można też zamówić bez oznaczeń. Wtedy tylko podwójna końcówka wydechu zdradza, że nie jest to żadna bazowa odmiana.</b>Motor
Kokpit jak w każdym aucie serii 3 i 4. Na uwagę zasługuje panoramiczny ekran o przekątnej 8,8 cala oraz wchodząca w skład pakietu M kierownica z grubym wieńcem, która rewelacyjnie leży w dłoniach.
Kokpit jak w każdym aucie serii 3 i 4. Na uwagę zasługuje panoramiczny ekran o przekątnej 8,8 cala oraz wchodząca w skład pakietu M kierownica z grubym wieńcem, która rewelacyjnie leży w dłoniach.Motor

Zobacz również:

    BMW 435d xDrive

    Tu znaczki mówią wszystko. Ale auto można też zamówić bez oznaczeń. Wtedy tylko podwójna końcówka wydechu zdradza, że nie jest to żadna bazowa odmiana.
    Tu znaczki mówią wszystko. Ale auto można też zamówić bez oznaczeń. Wtedy tylko podwójna końcówka wydechu zdradza, że nie jest to żadna bazowa odmiana.Motor
    W łukach 435d z napędem xDrive i usztywniającym zawieszenie pakietem M zachwyca neutralnością i zwinnością. Każdy ruch kierownicy przekłada się na błyskawiczną zmianę kierunku jazdy. Komfort pozostaje na akceptowalnym poziomie.
    W łukach 435d z napędem xDrive i usztywniającym zawieszenie pakietem M zachwyca neutralnością i zwinnością. Każdy ruch kierownicy przekłada się na błyskawiczną zmianę kierunku jazdy. Komfort pozostaje na akceptowalnym poziomie.Motor
    Ten diesel ma osiągi silnika benzynowego. I nawet trochę podobnie brzmi.
    Ten diesel ma osiągi silnika benzynowego. I nawet trochę podobnie brzmi.Motor
    Seryjne są koła 17''. Pakiet M zawiera felgi 18'', ale testowane auto ma jeszcze większe, opcjonalne „19”.
    Seryjne są koła 17''. Pakiet M zawiera felgi 18'', ale testowane auto ma jeszcze większe, opcjonalne „19”.Motor
    Z tyłu tylko dwa miejsca. W miarę wygodnie zmieszczą się tu osoby o wzroście 170 cm.
    Z tyłu tylko dwa miejsca. W miarę wygodnie zmieszczą się tu osoby o wzroście 170 cm.Motor
    Sportowe fotele należą do pakietu M. Zapewniają właściwie idealną pozycję.
    Sportowe fotele należą do pakietu M. Zapewniają właściwie idealną pozycję.Motor
    Idealnie czytelne zegary – jak to w BMW. Czerwone pierścienie na wskaźnikach wyróżniają auta z pakietem M.
    Idealnie czytelne zegary – jak to w BMW. Czerwone pierścienie na wskaźnikach wyróżniają auta z pakietem M.Motor
    Kokpit jak w każdym aucie serii 3 i 4. Na uwagę zasługuje panoramiczny ekran o przekątnej 8,8 cala oraz wchodząca w skład pakietu M kierownica z grubym wieńcem, która rewelacyjnie leży w dłoniach.
    Kokpit jak w każdym aucie serii 3 i 4. Na uwagę zasługuje panoramiczny ekran o przekątnej 8,8 cala oraz wchodząca w skład pakietu M kierownica z grubym wieńcem, która rewelacyjnie leży w dłoniach.Motor
    Nawet w trybie ECO PRO, który mocno hamuje zapędy auta, „czwórka” nie traci sportowego charakteru.
    Nawet w trybie ECO PRO, który mocno hamuje zapędy auta, „czwórka” nie traci sportowego charakteru.Motor

    BMW 435d xDrive - podsumowanie

    • świetne prowadzenie,
    • zaskakująco duży komfort jazdy na kołach 19'',
    • atrakcyjne nadwozie,
    • małe zużycie paliwa,
    • duży zasięg na jednym tankowaniu
    • bardzo wysoka cena zakupu,
    • stosunkowo nieduży zakres użytecznych obrotów

    Dane techniczne: BMW 435d xDrive

     
    BMW serii 4
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    313 KM/4400
    Maks. moment obrotowy
    630 Nm/1500
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    464/183/138 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Średnica zawracania
    11,8 m
    Masa/ładowność
    1625/520 kg
    Poj. bagażnika
    445 l
    Poj. zbiornika paliwa
    57 l (ON)
    Opony
    225/50 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,8 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    12,0 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    20,2 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,4 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,2 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    98 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,1
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,4/4,9/5,4
    Teoretyczny zasięg
    1060 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,2/5,4/6,3
    Rzeczywisty zasięg
    900 km
    Cena wersji podstawowej**
    262 900 zł
    Cena
    262 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem