Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro - TEST

Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattroMotor
Deska rozdzielcza pozostała praktycznie bez zmian. Nadal robi wrażenie stylem, materiałami, pracą przełączników i świetnym wykończeniem. Nowość to inna dźwignia automatu.
Deska rozdzielcza pozostała praktycznie bez zmian. Nadal robi wrażenie stylem, materiałami, pracą przełączników i świetnym wykończeniem. Nowość to inna dźwignia automatu.Motor

Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro

Świetny wygląd A6 Avant z pakietem S Line Exterieur. Obejmuje on m.in. zderzaki i spojler dachowy.
Świetny wygląd A6 Avant z pakietem S Line Exterieur. Obejmuje on m.in. zderzaki i spojler dachowy.Motor
Aktualne wcielenie Audi A6 Avant debiutowało w połowie 2011 r. Lifting praktycznie nie dotknął nadwozia.
Aktualne wcielenie Audi A6 Avant debiutowało w połowie 2011 r. Lifting praktycznie nie dotknął nadwozia.Motor
Avant ma elektryczną pokrywę bagażnika. Za 4420 zł otwiera się ją też ruszając nogą. Działa to opornie.
Avant ma elektryczną pokrywę bagażnika. Za 4420 zł otwiera się ją też ruszając nogą. Działa to opornie.Motor
Za pośrednictwem systemu nawigacji można skorzystać z Google Street View.
Za pośrednictwem systemu nawigacji można skorzystać z Google Street View.Motor
Asystent jazdy nocnej (zdjęcie po lewej) rozpoznaje ludzi oraz większe zwierzęta.
Asystent jazdy nocnej (zdjęcie po lewej) rozpoznaje ludzi oraz większe zwierzęta.Motor
Dużo miejsca dla pasażerów na bardzo wygodnej kanapie. Najlepiej podróżować tu w dwójkę.
Dużo miejsca dla pasażerów na bardzo wygodnej kanapie. Najlepiej podróżować tu w dwójkę.Motor
Wspaniała pozycja za kierownicą sprzyja dalekim trasom, podobnie jak opcjonalne fotele S Line.
Wspaniała pozycja za kierownicą sprzyja dalekim trasom, podobnie jak opcjonalne fotele S Line.Motor
320-konny silnik 3.0 TDI z 2 turbinami wytwarza aż 650 Nm w zakresie 1400-2800 obr./min.
320-konny silnik 3.0 TDI z 2 turbinami wytwarza aż 650 Nm w zakresie 1400-2800 obr./min.Motor
Deska rozdzielcza pozostała praktycznie bez zmian. Nadal robi wrażenie stylem, materiałami, pracą przełączników i świetnym wykończeniem. Nowość to inna dźwignia automatu.
Deska rozdzielcza pozostała praktycznie bez zmian. Nadal robi wrażenie stylem, materiałami, pracą przełączników i świetnym wykończeniem. Nowość to inna dźwignia automatu.Motor
Klimatyzacja 4-strefowa to dodatkowo płatna opcja.
Klimatyzacja 4-strefowa to dodatkowo płatna opcja.Motor
Oparcia kanapy, dzielonej w zakresie 60:40, składa się także od strony bagażnika. Wygodnie.
Oparcia kanapy, dzielonej w zakresie 60:40, składa się także od strony bagażnika. Wygodnie.Motor
W trybie Individual kierowca może decydować o pracy wielu podzespołów.
W trybie Individual kierowca może decydować o pracy wielu podzespołów.Motor
Wielki bagażnik o pojemności 595-1680 l. Funkcjonalny system szyn i uchwytów to wydatek 870 zł.
Wielki bagażnik o pojemności 595-1680 l. Funkcjonalny system szyn i uchwytów to wydatek 870 zł.Motor
Zmiana ustawień auta jest możliwa wyłącznie poprzez ekran multimediów.
Zmiana ustawień auta jest możliwa wyłącznie poprzez ekran multimediów.Motor
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattroMotor
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattroMotor

Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro: podsumowanie

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro

 
Audi A6 Avant
Silnik
diesel, biturbo
Pojemność skokowa
2967 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
320 KM/3900
Maks. moment obrotowy
650 Nm/1400
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
494/187/146 cm
Rozstaw osi
291 cm
Średnica zawracania
11,9 m
Masa/ładowność
1900/630 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
565/1680 l
Poj. zbiornika paliwa
73 l (ON)
Opony
225/55 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
33,4 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
33,6 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
60,8 dB
Rzeczywista prędkość*
98 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,7
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,7/5,7/6,4
Teoretyczny zasięg
1140 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
9,8/6,4/8,1
Rzeczywisty zasięg
900 km
Cena wersji podstawowej**
279 200 zł
*przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem