Skoda Enyaq Coupe 85 L&K. Kosztuje tyle, co kawalerka. Czy jest warta 300 tys. zł?

Pomarańczowy lakier Phoenix wymaga dopłaty 2050 zł, ale sprawia, że Enyaq Coupe bardzo wyróżnia się na drodze
Pomarańczowy lakier Phoenix wymaga dopłaty 2050 zł, ale sprawia, że Enyaq Coupe bardzo wyróżnia się na drodzeMichał JarońINTERIA.PL
Po raz pierwszy Skodę Enyaq można zamówić w wersji Laurin & Klement - w standardzie ma m.in. matrycowe reflektory czy elektrycznie regulowane foteleMichał JarońINTERIA.PL

Wersja Laurin & Klement, czyli tu jest jakby luksusowo

Przedni "grill” jest podświetlany 131 diodami LED; tego typu efekty świetlne to raczej domena samochodów z tzw. klasy premiumMichał JarońINTERIA.PL
Wersja Coupe Enyaqa jest droższa od klasycznej odmiany o 8700 zł - ale ma w standardzie panoramiczny dach wart 4900 złMichał JarońINTERIA.PL

Skoda Enyaq w nowej wersji 85 ma więcej mocy i lepszy zasięg

Panoramiczne okno dachowe zwiększa poczucie przestronności, ale brak przesłony może irytować w słoneczne dniMichał JarońINTERIA.PL

Skoda Enyaq ma wreszcie porządne multimedia

Standardem wersji Laurin & Klement są 20-calowe obręcze z lekkich stopów, które wcale nie wyglądają na swój rozmiarMichał JarońINTERIA.PL

Skoda Enyaq Laurin & Klement kontra wersja podstawowa

Skoda Enyaq i konkurenci

Ilośc miejsca na tylnej kanapie jest wystarczająca, ale pasażerowie mają ograniczoną przestrzeń na stopy, gdy ci z przodu maksymalnie obniżą fotele.Michał JarońINTERIA.PL
Znacznie wzmocniony silnik elektryczny zapewnia teraz 285 KM i aż 510 Nm; różnicę osiągów czuć od pierwszych metrów za kierownicąMichał JarońINTERIA.PL
Nowy MG HS już w Polsce. Sprawdzamy, jak jeździ chińsko-brytyjska wołowina w pięciu smakach?INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?