1.5 TSI evo - nowy, oszczędny jak diesel silnik do Volkswagena Golfa

Na początek nowy silnik 1.5 TSI evo trafi do Golfa VII po liftingu.
Na początek nowy silnik 1.5 TSI evo trafi do Golfa VII po liftingu.Motor

    NOWY SILNIK 1.5 TSI evo

    silnik 1.5 tsi evo
    silnik 1.5 tsi evoMotor
    turbo
    turboMotor
    układy
    układyMotor
    ACT
    ACTMotor

    PARAMETRY SILNIKA 1.5 TSI NA TLE POPRZEDNIKA

    Silnik 1.5 TSI evo na tle poprzednika

    DANE TECHNICZNE
    1.5 TSI 130
    1.5 TSI 150
    1.4 TSI 125
    1.5 TSI 150
    Silnik
    benz., turbo
    benz., turbo
    benz., turbo
    benz., turbo
    Pojemność skokowa
    1498 cm3
    1498 cm3
    1395 cm3
    1395 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Średnica cyl./zawory
    74,5 x 85,9 mm
    74,5 x 85,9 mm
    74,5 x 80,0 mm
    74,5 x 80,0 mm
    Moc maksymalna
    130 KM/4750
    150 KM/5000
    125 KM/5000
    150 KM/5000
    Maks. moment obrotowy
    200 Nm/1300
    brak danych
    200 Nm/1400
    250 Nm/1500
    Typ rozrządu
    paskowy
    paskowy
    paskowy
    paskowy
    Ciśnienie wtrysku
    350 barów
    350 barów
    200 barów
    200 barów
    Rodzaj turbosprężarki
    zmienna geometria
    zmienna geometria
    stała geometria
    stała geometria
    wykres
    wykresMotor

    PODSUMOWANIE