Używany Volkswagen Lupo 3L

W wyposażeniu nie znalazł się filtr cząstek stałych. Lupo 3L spełnia jednak normę Euro 4 i w Niemczech może jeździć z zieloną plakietką („4”).
W wyposażeniu nie znalazł się filtr cząstek stałych. Lupo 3L spełnia jednak normę Euro 4 i w Niemczech może jeździć z zieloną plakietką („4”). Motor
W kabinie rzuca się w oczy głównie niecodzienna kierownica. Jest duża, bo wersji 3L nie wyposażono we wspomaganie układu kierowniczego. Szyby otwiera się korbkami – to też efekt redukcji masy.
W kabinie rzuca się w oczy głównie niecodzienna kierownica. Jest duża, bo wersji 3L nie wyposażono we wspomaganie układu kierowniczego. Szyby otwiera się korbkami – to też efekt redukcji masy.Motor
Różnice między 3L a zwykłym Lupo sięgają tak daleko, że niezamienne są nawet dywaniki w kabinie
Z przodu jest bardzo wygodnie. Fotele mają inne mocowania, specjalne dla 3L.
Z przodu jest bardzo wygodnie. Fotele mają inne mocowania, specjalne dla 3L. Motor
Z tyłu nie brakuje miejsca na szerokość. Wsiadanie jest trudne: przednie fotele nie przesuwają się po pochyleniu oparcia.
Z tyłu nie brakuje miejsca na szerokość. Wsiadanie jest trudne: przednie fotele nie przesuwają się po pochyleniu oparcia.Motor
Kanapa tylna nie jest dzielona, a bagażnik – symboliczny. To akurat element wspólny dla wszystkich Lupo.
Kanapa tylna nie jest dzielona, a bagażnik – symboliczny. To akurat element wspólny dla wszystkich Lupo.Motor

Volkswagen Lupo 3L: historia modelu

„Trzylitrowy” model Audi – A2 3L TDI (także 1.2 61 KM).
„Trzylitrowy” model Audi – A2 3L TDI (także 1.2 61 KM). Motor

Używany Volkswagen Lupo 3L: typowe usterki i problemy

Naprawa mechanizmu załączania biegów nie zawsze wychodzi – a kosztuje aż 1000 zł.
Naprawa mechanizmu załączania biegów nie zawsze wychodzi – a kosztuje aż 1000 zł.Motor
  • Uszkodzenie mechanizmu załączania biegów: samochód cały się trzęsie, szarpie, rusza z trudem, biegi czasem wypadają.
  • Zużycie półosi i przegubów: część bardzo droga i trudna do kupienia.
  • Nietrwałe hamulce tylne: bębny są ze specjalnego stopu aluminium.

Używany Volkswagen Lupo 3L: sytuacja rynkowa

Używany Volkswagen Lupo 3L: podsumowanie

bok
bokMotor

Dane techniczne, osiągi: Volkswagen Lupo 3L

 
Volkswagen Lupo 3L
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1191 cm3
Układ cyl./zawory
R3/6
Moc maksymalna
61 KM/4000
Maks. moment obr.
140 Nm/1800
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przysp. 0-100 km/h
14,5 s
Średnie zużycie paliwa
3,0 l/100km

Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)

Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)
Volkswagen Lupo 3L (1999-2005)Motor