Używany Mercedes ML W164 (2005-2011) - opinie użytkowników

ML to wielki i luksusowy SUV, który zaskakująco szybko się zestarzał.

Mercedes ML
Mercedes MLMotor

MERCEDES ML W164lata produkcji: 2005-2011ceny: od 44 000 zł

Druga generacja modelu ML pozbyła się problemów, które dotykały pierwsze wcielenie tego SUV-a. Wprowadzono zupełnie nową, samonośną konstrukcję, zrezygnowano całkowicie z silników 4-cylindrowych (w ofercie pozostały tylko silniki w układzie V) i z oferowania manualnej skrzyni biegów. Postawiono na luksusowe wykończenie i mnóstwo elektroniki w wyposażeniu, która o dziwo działa stabilnie. Wszystkie samochody mają stały napęd na 4 koła.

Niestety, nie uniknięto pewnych wpadek technicznych. Trafiła się partia wadliwych silników benzynowych V6 (wytarte koło pośrednie w rozrządzie), a w dieslu we znaki daje się wadliwy filtr cząstek stałych.

Mercedes MLMotor
Mercedes MLMotor
Mercedes MLMotor
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 ✔
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 ✔
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 ✔
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 ✔
 
 
 
ceny części
 ✔
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 ✔
 
 
koszty serwisu
 ✔
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 ✔
 
 
awaryjność
 
 
 ✔
 
 

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich ML-i?

Zalety

"Bardzo wygodny jest system bezkluczykowy oraz elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika".

"Zamontowałem LPG, wydatki na paliwo są teraz na poziomie benzynowego auta kompaktowego".

"Mam egzemplarz z pneumatyką. Różnica między trybem sportowym i komfortowym jest ogromna, a oba są świetne".

"Naprawdę wielki bagażnik o regularnym kształcie. Szkoda, że nie było wersji 7-osobowej".

bagażnikMotor

"Auto nie wygląda, ale jest sprawne w terenie. Po podniesieniu prześwit to nawet 30 cm".

Wady

"Za duży huk wiatru powyżej 120 km/h".

"Przełącznik trybów skrzyni automatycznej przy kierownicy początkowo myli się z włącznikiem wycieraczek".

przełącznik "automatu"Motor

"Już po 100 tys. km musiałem wymieniać elementy zawieszenia pneumatycznego za kilka tys. zł".

"Trzylitrowy diesel wymagał rozbiórki z powodu wycieków oleju. Zapłaciłem ponad 10 tys. zł".

"Drogi, nieprofesjonalny serwis".

Mercedes ML W164 (2005-2011)

Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor
Mercedes ML W164 (2005-2011)Motor

"Motor" 2/1017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas