Używany Mercedes ML W164 (2005-2011) - opinie użytkowników

ML to wielki i luksusowy SUV, który zaskakująco szybko się zestarzał.

MERCEDES ML W164
lata produkcji: 2005-2011
ceny: od 44 000 zł

Druga generacja modelu ML pozbyła się problemów, które dotykały pierwsze wcielenie tego SUV-a. Wprowadzono zupełnie nową, samonośną konstrukcję, zrezygnowano całkowicie z silników 4-cylindrowych (w ofercie pozostały tylko silniki w układzie V) i z oferowania manualnej skrzyni biegów. Postawiono na luksusowe wykończenie i mnóstwo elektroniki w wyposażeniu, która o dziwo działa stabilnie. Wszystkie samochody mają stały napęd na 4 koła.

Niestety, nie uniknięto pewnych wpadek technicznych. Trafiła się partia wadliwych silników benzynowych V6 (wytarte koło pośrednie w rozrządzie), a w dieslu we znaki daje się wadliwy filtr cząstek stałych.

Reklama

Używany Mercedes ML W164 (2005-2011) - oceny użytkowników

 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza  ✔   
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl   ✔  
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu ✔    
zużycie paliwa  ✔   
ceny części ✔    
dostępność części   ✔  
koszty serwisu ✔    
dostępność serwisu   ✔  
awaryjność   ✔  

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich ML-i?

Zalety

"Bardzo wygodny jest system bezkluczykowy oraz elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika".

"Zamontowałem LPG, wydatki na paliwo są teraz na poziomie benzynowego auta kompaktowego".

"Mam egzemplarz z pneumatyką. Różnica między trybem sportowym i komfortowym jest ogromna, a oba są świetne".

"Naprawdę wielki bagażnik o regularnym kształcie. Szkoda, że nie było wersji 7-osobowej".

"Auto nie wygląda, ale jest sprawne w terenie. Po podniesieniu prześwit to nawet 30 cm".

Wady

"Za duży huk wiatru powyżej 120 km/h".

"Przełącznik trybów skrzyni automatycznej przy kierownicy początkowo myli się z włącznikiem wycieraczek".

"Już po 100 tys. km musiałem wymieniać elementy zawieszenia pneumatycznego za kilka tys. zł".

"Trzylitrowy diesel wymagał rozbiórki z powodu wycieków oleju. Zapłaciłem ponad 10 tys. zł".

"Drogi, nieprofesjonalny serwis".

"Motor" 2/1017

Co się psuje w używanych Mercedesach? – OPINIE O SAMOCHODACH

Mercedes klasy E W212 (2009-2016) – SAMOCHODY UŻYWANE

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy