Używany Fiat Panda III (2011-) - opinie użytkowników

To właściwie solidniej wykonana Panda II w ładniejszym opakowaniu.

FIAT PANDA III
w produkcji: od 2011 r.
ceny: od 19 tys. zł

Fiat wizualnie "ubrał" nową Pandę w atrakcyjniejszą karoserię, ale też zaprojektował zupełnie nowe wnętrze i poprawił zawieszenie, co korzystnie wpłynęło na komfort jazdy.

Tak jak w poprzedniczce, Panda III zapewnia kierowcy wysoką pozycję za kierownicą i wystarczającą ilość miejsca.

Nowy model przejął ze starego również silniki, czyli sprawdzonego 1.2 Fire i małego diesla 1.3 MultiJet.

Pierwszego można w ciemno polecić, jeśli ktoś ponad osiągi ceni ogólną trwałość i ekonomiczność (akceptuje LPG). Wadą diesla jest obecność filtra cząstek stałych. W ofercie występował też 2-cylindrowy 0.9 TwinAir, w którym zawodzi system sterujący zaworami ssącymi.

Reklama

UŻYWANY FIAT PANDA III (2011-): OCENY UŻYTKOWNIKÓW

Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza    
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl    
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu    
zużycie paliwa    
ceny części    
dostępność części    
koszty serwisu    
dostępność serwisu    
awaryjność    

UŻYWANY FIAT PANDA III (2011-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Fiatów Panda?

ZALETY

"Nowa Panda jest cichsza, staranniej wykonana i przyjaźniejsza dla kierowcy niż poprzedniczka".

"Doskonale umiejscowiony lewarek zmiany biegów. Skrzynia działa bez jakichkolwiek problemów".

"Zawieszenie dobrze i komfortowo wybiera nierówności. Auto nieźle się prowadzi nawet na autostradzie".

"Wysoka pozycja za kierownicą ułatwia wsiadanie. Z przodu miejsca jest nadspodziewanie dużo".

"Części zamienne są niedrogie nawet w ASO".

WADY

"Szeroki przedni słupek i mała tylna szyba ograniczają widoczność".

"Słabo rozwiązana wentylacja - przy krawędziach szyb para utrzymuje się dość długo".

"Przez dość wysoką karoserię Panda jest wrażliwa na podmuchy wiatru".

"Dźwięk silnika 0.9 TwinAir jest fatalny i męczący".

Jeździsz Fiatem Pandą? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl

"Motor" 50/2017

Fiat Panda 1.3 Multijet Lounge - test – TESTY I PORÓWNANIA

Używany Fiat Panda (1980-2003) – OPINIE O SAMOCHODACH

Fiat Panda (2003-2012) – SAMOCHODY UŻYWANE

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy