Używany Fiat Panda III (2011-) - opinie użytkowników

To właściwie solidniej wykonana Panda II w ładniejszym opakowaniu.

Fiat Panda III (2011-)
Fiat Panda III (2011-)Motor

FIAT PANDA IIIw produkcji: od 2011 r.ceny: od 19 tys. zł

Fiat wizualnie "ubrał" nową Pandę w atrakcyjniejszą karoserię, ale też zaprojektował zupełnie nowe wnętrze i poprawił zawieszenie, co korzystnie wpłynęło na komfort jazdy.

Tak jak w poprzedniczce, Panda III zapewnia kierowcy wysoką pozycję za kierownicą i wystarczającą ilość miejsca.

Nowy model przejął ze starego również silniki, czyli sprawdzonego 1.2 Fire i małego diesla 1.3 MultiJet.

Pierwszego można w ciemno polecić, jeśli ktoś ponad osiągi ceni ogólną trwałość i ekonomiczność (akceptuje LPG). Wadą diesla jest obecność filtra cząstek stałych. W ofercie występował też 2-cylindrowy 0.9 TwinAir, w którym zawodzi system sterujący zaworami ssącymi.

panda kokpitMotor
panda fotele przodMotor
panda fotele tylMotor
panda bagaznikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 
Fiat Panda IIIMotor

UŻYWANY FIAT PANDA III (2011-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Fiatów Panda?

ZALETY

"Nowa Panda jest cichsza, staranniej wykonana i przyjaźniejsza dla kierowcy niż poprzedniczka".

"Doskonale umiejscowiony lewarek zmiany biegów. Skrzynia działa bez jakichkolwiek problemów".

lewarekMotor

"Zawieszenie dobrze i komfortowo wybiera nierówności. Auto nieźle się prowadzi nawet na autostradzie".

"Wysoka pozycja za kierownicą ułatwia wsiadanie. Z przodu miejsca jest nadspodziewanie dużo".

"Części zamienne są niedrogie nawet w ASO".

WADY

"Szeroki przedni słupek i mała tylna szyba ograniczają widoczność".

"Słabo rozwiązana wentylacja - przy krawędziach szyb para utrzymuje się dość długo".

wentylacjaMotor

"Przez dość wysoką karoserię Panda jest wrażliwa na podmuchy wiatru".

"Dźwięk silnika 0.9 TwinAir jest fatalny i męczący".

Jeździsz Fiatem Pandą? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl

Fiat Panda III (2011-)

Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor
Fiat Panda III (2011-)Motor

"Motor" 50/2017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas