Używany Chrysler Voyager II (1995-2001)

Chrysler Voyager II (1995-2001)
Chrysler Voyager II (1995-2001)Motor
W wersji z automatem – dźwignia znajduje się za kierownicą. W „manualach”, długi lewarek wystaje niezgrabnie z podłogi.
W wersji z automatem – dźwignia znajduje się za kierownicą. W „manualach”, długi lewarek wystaje niezgrabnie z podłogi.Motor

Zobacz również:

    Chrysler Voyager II (1995-2001)

    Siedzenia w układzie 2+2+3. Dzięki temu mamy wygodny dostęp do tylnej kanapy. Są też wersje z niezależnymi fotelami.
    Siedzenia w układzie 2+2+3. Dzięki temu mamy wygodny dostęp do tylnej kanapy. Są też wersje z niezależnymi fotelami.Motor
    Tylko takie umieszczenie butli LPG pozwala na montaż trzeciej kanapy. Opcją jest podwieszenie małego zbiornika pod samochodem.
    Tylko takie umieszczenie butli LPG pozwala na montaż trzeciej kanapy. Opcją jest podwieszenie małego zbiornika pod samochodem.Motor
    Pod fotelem pasażera „ukrywa” się praktyczna szuflada.
    Pod fotelem pasażera „ukrywa” się praktyczna szuflada.Motor
    Większość egzemplarzy ma skrzynię automatyczną.
    Większość egzemplarzy ma skrzynię automatyczną.Motor
    W wersji z automatem – dźwignia znajduje się za kierownicą. W „manualach”, długi lewarek wystaje niezgrabnie z podłogi.
    W wersji z automatem – dźwignia znajduje się za kierownicą. W „manualach”, długi lewarek wystaje niezgrabnie z podłogi.Motor
    Bardzo często podłokietniki przednich foteli są oberwane.
    Bardzo często podłokietniki przednich foteli są oberwane.Motor
    Seryjnie, z lewej strony nie montowano przesuwnych drzwi. Na szczęście na rynku wtórnym już nie trzeba za nie dopłacać.
    Seryjnie, z lewej strony nie montowano przesuwnych drzwi. Na szczęście na rynku wtórnym już nie trzeba za nie dopłacać.Motor
    Używany Chrysler Voyager II (1995-2001)
    Używany Chrysler Voyager II (1995-2001)Motor

    Chrysler Voyager II (1995-2001) - podsumowanie

    • Awarie automatycznych skrzyń biegów w autach sprowadzonych z USA najczęściej wynikają z błędów w serwisowaniu lub eksploatacji. Istotna jest terminowa wymiana oleju i... umiar w rozwijaniu wysokich prędkości na autostradach. Jeśli ktoś musi jeździć szybko, powinien zamontować dodatkową chłodniczkę oleju do skrzyni biegów.
    • Kontrolka "check engine" bardzo często zapala się w samochodach z LPG. Zazwyczaj problemem jest układ wtryskowy lub obwód sondy lambda.
    • Korozja układu wydechowego jest typowa w starszych egzemplarzach. Na szczęście zamienniki są bardzo tanie.
    • Usterki klimatyzacji wynikają najczęściej z powypadkowej przeszłości samochodu, rozszczelnienia tanio wykonanych połączeń lub usterek kompresora. Te ostatnie są najdroższe w naprawach.
    • Wersji z końcówki produkcji, wyprodukowanych w Europie.
    • Zadbanych modeli z napędem na cztery koła.
    • Wersji z odsuwanymi drzwiami po obu stronach.
    • Bazowych, młodych wersji silnikowych z manualnymi skrzyniami biegów.
    • Egzemplarzy, które mają za sobą duży staż z instalacją gazową.
    • Wersji z zaawansowaną korozją - tego typu usterek nigdy skutecznie nie naprawimy.
    • Starych diesli.
    • Egzemplarzy bez fragmentów tapicerki czy tylnych foteli.

    Dane techniczne: Chrysler Voyager II (1995-2001)

    Wersja
    2.0 16V
    2.4 16V
    3.0 V6
    3.3 V6
    3.8 V6
    2.5 TD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1996 cm3
    2429 cm3
    2972 cm3
    3301 cm3
    3778 cm3
    2500 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    V6/12
    V6/12
    V6/12
    R4/8
    Moc maksymalna
    133 KM
    151 KM
    152 KM
    158 KM
    166 KM
    116 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    176 Nm
    229 Nm
    239 Nm
    275 Nm
    307 Nm
    262 Nm
    Osiągi (dotyczą wersji krótkiej)
    Prędkość maksymalna
    175 km/h
    180 km/h
    180 km/h
    180 km/h
    180 km/h
    166 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,6 s
    12,0 s
    14,0 s
    11,7 s
    12,6 s
    14,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    10,0
    12,0
    13,5
    15,0
    16,0
    10,5