Używane BMW X5 E53 (2000-2006)

Odważna stylizacja ma sprawiać, żeby inni kierowcy czuli respekt przed BMW X5. W Polsce bez wątpienia tak jest.
Odważna stylizacja ma sprawiać, żeby inni kierowcy czuli respekt przed BMW X5. W Polsce bez wątpienia tak jest.Motor
Wnętrze jak w limuzynie – w zależności od wersji dostępne były wykończenia pseudoaluminiowe lub drewniane. Duża nawigacja tylko za słoną dopłatą.
Wnętrze jak w limuzynie – w zależności od wersji dostępne były wykończenia pseudoaluminiowe lub drewniane. Duża nawigacja tylko za słoną dopłatą.Motor

Zobacz również:

    BMW X5 E53 (2000-2006)

    BMW X5 serii E70
    BMW X5 serii E70BMW
    Panoramiczny dach nie należał do wyposażenia standardowego, ale występuje dosyć często.
    Panoramiczny dach nie należał do wyposażenia standardowego, ale występuje dosyć często.Motor
    Szumy i gwizdy z uszczelek: wada aut z początku produkcji.
    Szumy i gwizdy z uszczelek: wada aut z początku produkcji.Motor
    Bagażnik zmieści tylko 465 litrów za sprawą bardzo wysoko umieszczonej podłogi.
    Bagażnik zmieści tylko 465 litrów za sprawą bardzo wysoko umieszczonej podłogi.Motor
    Wygodne fotele ze świetnej skóry: regulacja siedziska, pamięć ustawienia.
    Wygodne fotele ze świetnej skóry: regulacja siedziska, pamięć ustawienia.Motor
    Po wyświetlaczu klimatyzacji w stopniach Fahrenheita można rozpoznać auta z USA.
    Po wyświetlaczu klimatyzacji w stopniach Fahrenheita można rozpoznać auta z USA.Motor
    Wnętrze jak w limuzynie – w zależności od wersji dostępne były wykończenia pseudoaluminiowe lub drewniane. Duża nawigacja tylko za słoną dopłatą.
    Wnętrze jak w limuzynie – w zależności od wersji dostępne były wykończenia pseudoaluminiowe lub drewniane. Duża nawigacja tylko za słoną dopłatą.Motor
    Na zdjęciu: X5 w wersji 4.6is, model z rynku amerykańskiego, rocznik 2002 (przed liftingiem).
    Na zdjęciu: X5 w wersji 4.6is, model z rynku amerykańskiego, rocznik 2002 (przed liftingiem).Motor
    Odważna stylizacja zarówno przodu...
    Odważna stylizacja zarówno przodu...Motor
    ...jak i tyłu ma sprawiać, żeby inni kierowcy czuli respekt przed BMW X5. W Polsce bez wątpienia tak jest.
    ...jak i tyłu ma sprawiać, żeby inni kierowcy czuli respekt przed BMW X5. W Polsce bez wątpienia tak jest.Motor
    • Szumy i gwizdy z uszczelek i szyberdachu - trudne do zlokalizowania i uszczelnienia.
    • Zepsute czujniki parkowania - układ wspomagania manewrów był opcjonalny, dziś bywa źródłem problemów.
    • Wibracje na biegu jałowym zwykle oznaczają zużycie dwumasowego koła zamachowego.
    • Problemy z zawieszeniem pneumatycznym - pneumatyka seryjnie występuje w mocnych wersjach 8-cylindrowych, po większym przebiegu mogą pojawiać się np. nieszczelności przy miechach.
    • Elektryczna regulacja kierownicy dość rzadko jest używana i może się zacinać.
    • Problemy z układem Key Memory. W samochodach po liftingu pojawił się układ Key Memory, samoczynnie ustawiający lusterka i fotele dla użytkownika danego kluczyka. System szwankuje i fotele potrafią się przesuwać podczas jazdy bez powodu.
    • Egzemplarzy z silnikiem Diesla i manualną skrzynią biegów. Są szybkie, oszczędne i mało awaryjne.
    • Samochodów z USA bez dokumentacji wykonanych napraw.
    • "X-piątek" na ekstremalnie dużych felgach (np. 20 cali) - felgi są nietrwałe, opony drogie.
    • Wersji 3.0i z automatem - nie palą wiele mniej niż V8.

    Dane techniczne: BMW X5 E53 (2000-2006)

    Wersje
    3.0
    4.4
    4.6
    4.8
    3.0d
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2979 cm3
    4398 cm3
    4619 cm3
    4799 cm3
    2926 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    V8/32
    V8/32
    V8/32
    R6/24
    Moc maksymalna
    231 KM
    286 KM
    347 KM
    360 KM
    184 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    300 Nm
    440 Nm
    480 Nm
    500 Nm
    410 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    202 km/h
    206 km/h
    240 km/h
    246 km/h
    200 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,8 s
    7,5 s
    6,5 s
    6,1 s
    10,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    12,9
    13,9
    14,9
    15,5
    9,7

    BMW X5 E53 - podsumowanie