Używane BMW 320d z przebiegiem 200 tys. km Mechanik punktuje typowe problemy

Andrzej Włodarski

Aktualizacja
Używane BMW 320d (F31) w wersji Touring prezentuje się atrakcyjnie nawet po latach. Egzemplarz ze zdjęcia ma przebieg ponad 200 tys. km. Został doposażony w fabryczny pakiet M i chiptuning, zwiększający moc do 230 KM.
Używane BMW 320d (F31) w wersji Touring prezentuje się atrakcyjnie nawet po latach. Egzemplarz ze zdjęcia ma przebieg ponad 200 tys. km. Został doposażony w fabryczny pakiet M i chiptuning, zwiększający moc do 230 KM.Adam WłodarskiINTERIA.PL
Biały samochód typu kombi zaparkowany na kostce brukowej przy ulicy, w tle widać drzewa i fragmenty budynków. Słoneczny dzień, bezchmurne niebo.
Felgi 18-calowe i opony 225/45 R18 nadają używanemu BMW 320d (F31) sportowego charakteru. Właściciel zrezygnował z run-flatów na rzecz klasycznego ogumienia – to kompromis między komfortem a kosztami.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL

Używane BMW 320d po chiptuningu. Czy warto?

Pod maską używanego BMW 320d (F31) pracuje silnik 2.0 N47 TwinPower Turbo. Ten egzemplarz przeszedł chiptuning do 230 KM, a także wymianę łańcucha rozrządu po 155 tys. km przebiegu.
Pod maską używanego BMW 320d (F31) pracuje silnik 2.0 N47 TwinPower Turbo. Ten egzemplarz przeszedł chiptuning do 230 KM, a także wymianę łańcucha rozrządu po 155 tys. km przebiegu.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL
Felgi 18-calowe i opony 225/45 R18 nadają używanemu BMW 320d (F31) sportowego charakteru. Właściciel zrezygnował z run-flatów na rzecz klasycznego ogumienia – to kompromis między komfortem a kosztami.
Felgi 18-calowe i opony 225/45 R18 nadają używanemu BMW 320d (F31) sportowego charakteru. Właściciel zrezygnował z run-flatów na rzecz klasycznego ogumienia – to kompromis między komfortem a kosztami.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL

Używane BMW z silnikiem N47. Co się psuje?

Silnik N47 w używanym BMW 320d (F31) po liftingu korzysta z elektromagnetycznych wtryskiwaczy – tańszych w serwisie niż piezoelektryczne z poprzedników. Tu widoczny jest również wymieniony czujnik ciśnienia paliwa.
Silnik N47 w używanym BMW 320d (F31) po liftingu korzysta z elektromagnetycznych wtryskiwaczy – tańszych w serwisie niż piezoelektryczne z poprzedników. Tu widoczny jest również wymieniony czujnik ciśnienia paliwa.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL
Zużyte tarcze hamulcowe w używanym BMW 320d (F31) to typowy element eksploatacyjny. Właściciel stawia na części oryginalne, twierdząc, że zapewniają najdłuższą żywotność i najlepszą skuteczność.
Zużyte tarcze hamulcowe w używanym BMW 320d (F31) to typowy element eksploatacyjny. Właściciel stawia na części oryginalne, twierdząc, że zapewniają najdłuższą żywotność i najlepszą skuteczność.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL

Co się psuje w BMW 320d po 80 tys. km jazdy?

Spód używanego BMW 320d (F31) zdradza obecność napędu na tylną oś oraz modyfikacji zawieszenia. Bilsteiny poprawiają prowadzenie, ale obniżają prześwit – co może utrudniać jazdę po krawężnikach.
Spód używanego BMW 320d (F31) zdradza obecność napędu na tylną oś oraz modyfikacji zawieszenia. Bilsteiny poprawiają prowadzenie, ale obniżają prześwit – co może utrudniać jazdę po krawężnikach.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL

Jakie wydatki w BMW 320d po 200 tys. km przebiegu?

Wnętrze używanego BMW 320d (F31) z pakietem M nadal prezentuje się nowocześnie. Jednostrefowa klimatyzacja, system iDrive i kierownica z łopatkami to elementy, które poprawiają codzienny komfort jazdy.
Wnętrze używanego BMW 320d (F31) z pakietem M nadal prezentuje się nowocześnie. Jednostrefowa klimatyzacja, system iDrive i kierownica z łopatkami to elementy, które poprawiają codzienny komfort jazdy.Andrzej WłodarskiINTERIA.PL

Czy warto kupić BMW 320d po chiptuningu. Czy warto kupić?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?