Używana Mazda CX-5 (2012-2017) - opinie użytkowników

Ten SUV nie sprawia użytkownikom zawodu, chyba że... na stacji benzynowej.

Mazda CX-5
Mazda CX-5Motor

MAZDA CX-5lata produkcji: 2012-2017ceny: od 45 tys. zł

Mazda CX-5 jest pierwszym modelem marki, w którym zastosowano technologię SkyActiv (zwiększony stopień sprężania w silnikach benzynowych i obniżony w dieslach).

Nowe silniki zapewniają Maździe przyzwoite osiągi, ale na autostradzie i w mieście potrafią zużyć ponad 10 l paliwa na 100 km.

Podczas podróżowania CX-5 z jednej strony przeszkadza hałas wynikający z oszczędności na wyciszeniu, z drugiej komfort foteli oceniany jest wysoko.

Z usterek: skrzynie manualne czasami "haczą", a elektronika lubi płatać figle. Na stronę mechaniczną nie ma wielu skarg.

Części są droższe niż do europejskich modeli.

cx-5 deska rozdzielczaMotor
cx-5 foteleMotor
cx-5 foteleMotor
cx-5 bagażnikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 ✔
 
pojemność bagażnika
 
 
 ✔
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 ✔
 
wyposażenie
 
 
 
 
 ✔
komfort jazdy, hałas
 
 ✔
 
 
 
osiągi
 
 
 
 ✔
 
wygląd, styl
 
 
 
 ✔
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 ✔
 
 
zużycie paliwa
 
 ✔
 
 
 
ceny części
 
 
 ✔
 
 
dostępność części
 
 
 ✔
 
 
koszty serwisu
 
 ✔
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 ✔
 
cx-5Motor

UŻYWANA MAZDA CX-5 (2012-2017): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Mazd CX-5?

ZALETY

"Układ jezdny idealny. Autem nie buja i nie rzuca - to zasługa jego sztywności. Mazdą można wchodzić w zakręty stylem przypominającym sportowy".

cx-5 torMotor

"Kierownica chodzi lekko i wspomaganie dostosowuje się do prędkości".

"Silnika 2.2 D w ogóle nie słychać i nie czuć. 150 KM wystarcza do sprawnego wyprzedzania".

"Mimo kół 19' resorowanie jest dość komfortowe".

WADY

"Wygłuszenie nadkoli - beznadziejne. Przy dłuższej jeździe autostradą szum opon już mocno denerwuje".

"Obsługa komputera pokładowego i nawigacji jest nieporozumieniem. Języka polskiego nie ma nawet w komendach".

cx-5 interfejsMotor

"Zbiornik paliwa to największa zmora auta. Ma nietypowy kształt i przy niższym poziomie nie potrafi zassać paliwa".

Mazda CX-5 (2012-2017)

Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor
Mazda CX-5 (2012-2017)Motor

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 9/2018

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas