Używana Honda Civic VIII (2006-2011)

Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.Motor
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).Motor
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.Motor

Honda Civic VIII (2006-2011)

Tempomat: niedostępny w podstawowej odmianie Comfort.
Tempomat: niedostępny w podstawowej odmianie Comfort.Motor
Przycisk START włącza silnik po przekręceniu kluczyka.
Przycisk START włącza silnik po przekręceniu kluczyka.Motor
Futurystyczny hatchback pochodził z fabryki w Wielkiej Brytanii. Trzydrzwiowa wersja nosiła dodatkowe oznaczenie Type-S.
Futurystyczny hatchback pochodził z fabryki w Wielkiej Brytanii. Trzydrzwiowa wersja nosiła dodatkowe oznaczenie Type-S.Motor
Jeśli przejrzy się oferty z rynku niemieckiego, łatwo zauważyć dużą podaż aut w ciekawych kolorach – złotym, niebieskim czy czerwonym. W Polsce większość Civiców ma nudne kolory: czarny, szary, srebrny.
Jeśli przejrzy się oferty z rynku niemieckiego, łatwo zauważyć dużą podaż aut w ciekawych kolorach – złotym, niebieskim czy czerwonym. W Polsce większość Civiców ma nudne kolory: czarny, szary, srebrny.Motor
Civica nie wyposażano w tylną wycieraczkę. To już przesada.
Civica nie wyposażano w tylną wycieraczkę. To już przesada.Motor
Pozycja za kierownicą jest sportowa. Na zdjęciu wersja Executive.
Pozycja za kierownicą jest sportowa. Na zdjęciu wersja Executive.Motor
Hatchback: ogromny, 455-litrowy bagażnik i bajecznie łatwe składanie foteli – hatchback jest znakomity.
Hatchback: ogromny, 455-litrowy bagażnik i bajecznie łatwe składanie foteli – hatchback jest znakomity.Motor
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.Motor
Podstawowe wersje miały plastikowe kołpaki, a nie alufelgi.
Podstawowe wersje miały plastikowe kołpaki, a nie alufelgi.Motor
Sześciobiegowa skrzynia manualna: seryjna nawet w 1.4.
Sześciobiegowa skrzynia manualna: seryjna nawet w 1.4.Motor
Sedan: według danych fabrycznych, sedan mieści tylko 340 litrów. To naprawdę niezadowalający wynik.
Sedan: według danych fabrycznych, sedan mieści tylko 340 litrów. To naprawdę niezadowalający wynik.Motor
Radioodtwarzacz CD: seryjny we wszystkich odmianach.
Radioodtwarzacz CD: seryjny we wszystkich odmianach.Motor
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.Motor
Sedan pochodził z Turcji. W niektórych krajach dostępny tylko jako hybryda. W Polsce z silnikiem 1.8. Z tyłu oś wielowahaczowa.
Sedan pochodził z Turcji. W niektórych krajach dostępny tylko jako hybryda. W Polsce z silnikiem 1.8. Z tyłu oś wielowahaczowa.Motor
Coupe pod nazwą Civic Si sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Z silnikiem 2.0 o mocy 197 KM było bardzo szybkie.
Coupe pod nazwą Civic Si sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Z silnikiem 2.0 o mocy 197 KM było bardzo szybkie.Honda
Poprzednik: Civic VII
Poprzednik: Civic VIIHonda
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).Motor

Honda Civic Type-R (do 2010 r.)

Honda Civic Type-R
Honda Civic Type-RMotor
  • Chrobotanie rozrządu w niektórych silnikach 2.2 i-CTDi.
  • Skrzypienie sprzęgła - w wadliwych autach jego pompę wymieniano na gwarancji.
  • Lakier bardzo podatny na uszkodzenia - osoby korzystające z myjni automatycznej ze szczotkami mogą podziwiać nieusuwalne rysy na nadwoziu.
  • Trzeszczenie wnętrza i porysowana szybka prędkościomierza. Na to nic już nie poradzimy.
  • Wysoka jakość od strony mechanicznej.
  • Bardzo duży bagażnik i łatwe składanie siedzeń.
  • Wszystkie silniki należą do udanych.
  • Wysokie ceny zakupu i duże ryzyko kradzieży.
  • Bardzo mała podaż samochodów z silnikiem Diesla.
  • Sporo drobnych, denerwujących usterek.
  • Odmiany wyposażeniowej Executive.
  • Konfiguracji nadwozia hatchback z silnikiem 1.8 i skrzynią manualną. Spalanie jest naprawdę małe.
  • Aut z polskiego salonu, nawet droższych niż średnia.
  • Samochodów z instalacją LPG.
  • Sedanów sprowadzonych z USA, jeżeli sprzedający nie ma żadnego dokumentu potwierdzającego ich historię.
  • Importowanych diesli poniżej 35 tys. zł - w większości to auta powypadkowe.

Dane techniczne: Honda Civic VIII (2006-2011)

Wersje
1.3 IMA
1.4 i-DSi
1.4 FL
1.8 i-VTEC
2.0 Type-R
2.2 i-CTDi
Silnik
benz./elektr.
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1339 cm3
1339 cm3
1339 cm3
1799 cm3
1998 cm3
2204 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
115 KM
83 KM
100 KM
140 KM
200 KM
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
125+103 Nm
120 Nm
127 Nm
175 Nm
195 Nm
340 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
185 km/h
170 km/h
177 km/h
205 km/h
235 km/h
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,1 s
14,6 s
13,0 s
8,9 s
6,6 s
8,6 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
4,6
5,9
5,7
6,6
9,1
5,3