Używana Honda Civic VIII (2006-2011)

Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.Motor
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).Motor
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.Motor

Honda Civic VIII (2006-2011)

Tempomat: niedostępny w podstawowej odmianie Comfort.
Tempomat: niedostępny w podstawowej odmianie Comfort.Motor
Przycisk START włącza silnik po przekręceniu kluczyka.
Przycisk START włącza silnik po przekręceniu kluczyka.Motor
Futurystyczny hatchback pochodził z fabryki w Wielkiej Brytanii. Trzydrzwiowa wersja nosiła dodatkowe oznaczenie Type-S.
Futurystyczny hatchback pochodził z fabryki w Wielkiej Brytanii. Trzydrzwiowa wersja nosiła dodatkowe oznaczenie Type-S.Motor
Jeśli przejrzy się oferty z rynku niemieckiego, łatwo zauważyć dużą podaż aut w ciekawych kolorach – złotym, niebieskim czy czerwonym. W Polsce większość Civiców ma nudne kolory: czarny, szary, srebrny.
Jeśli przejrzy się oferty z rynku niemieckiego, łatwo zauważyć dużą podaż aut w ciekawych kolorach – złotym, niebieskim czy czerwonym. W Polsce większość Civiców ma nudne kolory: czarny, szary, srebrny.Motor
Civica nie wyposażano w tylną wycieraczkę. To już przesada.
Civica nie wyposażano w tylną wycieraczkę. To już przesada.Motor
Pozycja za kierownicą jest sportowa. Na zdjęciu wersja Executive.
Pozycja za kierownicą jest sportowa. Na zdjęciu wersja Executive.Motor
Hatchback: ogromny, 455-litrowy bagażnik i bajecznie łatwe składanie foteli – hatchback jest znakomity.
Hatchback: ogromny, 455-litrowy bagażnik i bajecznie łatwe składanie foteli – hatchback jest znakomity.Motor
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.
Hatchback 5-drzwiowy to najpopularniejsza odmiana nadwoziowa Civica VIII generacji.Motor
Podstawowe wersje miały plastikowe kołpaki, a nie alufelgi.
Podstawowe wersje miały plastikowe kołpaki, a nie alufelgi.Motor
Sześciobiegowa skrzynia manualna: seryjna nawet w 1.4.
Sześciobiegowa skrzynia manualna: seryjna nawet w 1.4.Motor
Sedan: według danych fabrycznych, sedan mieści tylko 340 litrów. To naprawdę niezadowalający wynik.
Sedan: według danych fabrycznych, sedan mieści tylko 340 litrów. To naprawdę niezadowalający wynik.Motor
Radioodtwarzacz CD: seryjny we wszystkich odmianach.
Radioodtwarzacz CD: seryjny we wszystkich odmianach.Motor
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.
Sedan: wnętrze sedana jest nieco bardziej zachowawcze, choć nie traci wiele ze swojego „kosmicznego” charakteru. Wielki wskaźnik pośrodku to obrotomierz.Motor
Sedan pochodził z Turcji. W niektórych krajach dostępny tylko jako hybryda. W Polsce z silnikiem 1.8. Z tyłu oś wielowahaczowa.
Sedan pochodził z Turcji. W niektórych krajach dostępny tylko jako hybryda. W Polsce z silnikiem 1.8. Z tyłu oś wielowahaczowa.Motor
Coupe pod nazwą Civic Si sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Z silnikiem 2.0 o mocy 197 KM było bardzo szybkie.
Coupe pod nazwą Civic Si sprzedawano tylko w Stanach Zjednoczonych. Z silnikiem 2.0 o mocy 197 KM było bardzo szybkie.Honda
Poprzednik: Civic VII
Poprzednik: Civic VIIHonda
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).
Hatchback: pełen futuryzm: uwagę zwraca w szczególności nietypowy drążek zmiany biegów. Na zdjęciu wersja Sport (ma tempomat, ale nie ma podgrzewanych foteli).Motor

Zobacz również:

    Honda Civic Type-R (do 2010 r.)

    Honda Civic Type-R
    Honda Civic Type-RMotor
    • Chrobotanie rozrządu w niektórych silnikach 2.2 i-CTDi.
    • Skrzypienie sprzęgła - w wadliwych autach jego pompę wymieniano na gwarancji.
    • Lakier bardzo podatny na uszkodzenia - osoby korzystające z myjni automatycznej ze szczotkami mogą podziwiać nieusuwalne rysy na nadwoziu.
    • Trzeszczenie wnętrza i porysowana szybka prędkościomierza. Na to nic już nie poradzimy.
    • Wysoka jakość od strony mechanicznej.
    • Bardzo duży bagażnik i łatwe składanie siedzeń.
    • Wszystkie silniki należą do udanych.
    • Wysokie ceny zakupu i duże ryzyko kradzieży.
    • Bardzo mała podaż samochodów z silnikiem Diesla.
    • Sporo drobnych, denerwujących usterek.
    • Odmiany wyposażeniowej Executive.
    • Konfiguracji nadwozia hatchback z silnikiem 1.8 i skrzynią manualną. Spalanie jest naprawdę małe.
    • Aut z polskiego salonu, nawet droższych niż średnia.
    • Samochodów z instalacją LPG.
    • Sedanów sprowadzonych z USA, jeżeli sprzedający nie ma żadnego dokumentu potwierdzającego ich historię.
    • Importowanych diesli poniżej 35 tys. zł - w większości to auta powypadkowe.

    Dane techniczne: Honda Civic VIII (2006-2011)

    Wersje
    1.3 IMA
    1.4 i-DSi
    1.4 FL
    1.8 i-VTEC
    2.0 Type-R
    2.2 i-CTDi
    Silnik
    benz./elektr.
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1339 cm3
    1339 cm3
    1339 cm3
    1799 cm3
    1998 cm3
    2204 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    115 KM
    83 KM
    100 KM
    140 KM
    200 KM
    140 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    125+103 Nm
    120 Nm
    127 Nm
    175 Nm
    195 Nm
    340 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    185 km/h
    170 km/h
    177 km/h
    205 km/h
    235 km/h
    205 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,1 s
    14,6 s
    13,0 s
    8,9 s
    6,6 s
    8,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    4,6
    5,9
    5,7
    6,6
    9,1
    5,3