Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - test

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.Motor

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort

2-litrowy turbodiesel średnio w teście zużył 7,5 l paliwa. Niezły wynik.
2-litrowy turbodiesel średnio w teście zużył 7,5 l paliwa. Niezły wynik.Motor
Łopatkami za kierownicą wymusza się zmianę biegu na niższy lub wyższy. Trwa ona raptem 0,1 s.
Łopatkami za kierownicą wymusza się zmianę biegu na niższy lub wyższy. Trwa ona raptem 0,1 s.Motor
Przekładnia bezstopniowa Lineartronic nadaje się nie tylko do spokojnej jazdy.
Przekładnia bezstopniowa Lineartronic nadaje się nie tylko do spokojnej jazdy.Motor
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.
Wykonana z twardych materiałów deska rozdzielcza wygląda dobrze. Przeszkadza niewygodna obsługa komputera pokładowego. Plus za dużą liczbę półek.Motor
Obszerne fotele słabo trzymają ciało w zakrętach i są za mało komfortowe.
Obszerne fotele słabo trzymają ciało w zakrętach i są za mało komfortowe.Motor
Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor
Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort
Subaru Outback 2.0D Lineartronic ComfortMotor

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort - podsumowanie

  • dobre osiągi,
  • gładka i szybka praca przekładni,
  • znakomita trakcja,
  • obszerne wnętrze i bagażnik,
  • dobry komfort.
  • niezbyt bezpośredni układ kierowniczy,
  • wysoka cena zakupu,
  • mała poręczność w czasie jazdy,
  • twarde plastiki.

Dane techniczne: Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
B4/16
Moc maksymalna
150 KM/3600
Maks. moment obrotowy
350 Nm/1600
Skrzynia biegów
bezstopniowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
479/182/161 cm
Rozstaw osi
275 cm
Masa/ładowność
1638/492 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
526/1726 l
Poj. zbiornika paliwa
65 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,1/5,6/6,3
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
8,7/6,3/7,5
Cena
167 638 zł
*w przeliczeniu po kursie 1 euro=4,2440 zł