Sześciocylindrowa Epica
Latem tego roku do salonów w całej Europie trafi nowel model Chevroleta. Epica to pojazd, który na rynku zastąpi Evandę.
Najbardziej charakterystyczne cechy stylistyki tego czterodrzwiowego sedana to: wznoszący się, klinowaty profil z charakterystyczną linią biegnącą w górnej części drzwi, nowe klamki, chromowana osłona chłodnicy z solidną listwą poprzeczną, na której umieszczono logo Chevroleta, duże, zachodzące na boki reflektory i interesująco zaprojektowane tylne światła.
Standardowe wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa to układ ABS, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu oraz kurtyny powietrzne.
Kupując Epikę będzie można wybrać jeden z dwóch silników, rzędowych sześciocylindrowych jednostek o pojemności skokowej 2,0 lub 2,5 litra (moc 142 i 155 KM), dostępnych od momentu debiutu oraz nową, wysokoprężną jednostkę turbo z układem wtrysku bezpośredniego common rail, który trafi do sprzedaży w późniejszym okresie.
Sześciocylindrowy silnik benzynowy jest prawdopodobnie najkrótszym silnikiem tego typu na świecie. Zwarta budowa umożliwiła jego poprzeczne umieszczenie pod maską Epiki.
Obydwa silniki benzynowe będą współpracowały z pięciobiegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów (sterowaną elektronicznie).