Porsche Macan GTS - SUV na ostro

Nie jest to najszybsza odmiana Macana, ale najbardziej nastawiona na sprawianie frajdy z jazdy.

Nowe Porsche Macan GTS napędzane jest 3-litrowym silnikiem V6 biturbo bazującym na jednostce z wersji S. W porównaniu z nią oferuje o 20 KM więcej (w sumie 360 KM), a także wyższy o 40 Nm maksymalny moment obrotowy (500 Nm). Przekłada się to nie nieznacznie lepsze osiągi - sprint do 100 km/h trwa 5,2 s lub 5 s (z pakietem Sport Chrono), podczas gdy odmiana S potrzebuje na to 5,4 s. Prędkość maksymalna wynosi 256 km/h, a więc o 2 km/h więcej.

Silnik współpracuje z dwusprzęgłową przekładnią PDK oraz z aktywnym napędem na cztery koła Porsche Traction Management (PTM). Wyższą moc, przeprojektowane zawieszenie i wzmocnione hamulce uzupełnia charakterystyczna dla modeli GTS stylizacja ze sportowym akcentami.

Wyposażenie Macana GTS obejmuje zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) o bardziej sportowych nastawach i zmniejszonym prześwicie oraz 20-calowe obręcze w kolorze czarny mat. Z charakterem auta korespondują również specjalne fotele GTS i donośny, sportowy układ wydechowy. Przy okazji w specyfikacji SUV-a debiutuje nowy system łączności i rozrywki PCM z dotykowym wyświetlaczem, wzbogaconą listą funkcji oraz łatwiejszym w obsłudze interfejsem.

Reklama

Macan GTS wyróżnia się czarnymi akcentami karoserii: z lśniącym wykończeniem powyżej górnego przetłoczenia błotników i drzwi oraz matowym w dolnych partiach nadwozia. Jego kolejnym znakiem rozpoznawczym jest należący do wyposażenia standardowego, specjalny pakiet Sport Design, którego elementy również utrzymano w specyficznej dla wersji GTS kolorystyce. Ponadto, po raz pierwszy Macanie opcjonalnie zamówić można reflektory w technologii LED Porsche Dynamic Light System Plus.

Dowiedz się więcej na temat: Porsche Macan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy