Ostatni polski samochód!

Ostatnim samochodem zaprojektowanym całkowicie przez Polaków jest... Syrena.

Ostatnim samochodem zaprojektowanym całkowicie przez Polaków jest... Syrena. Ale to może się wreszcie zmienić. Nowe pokolenie polskich projektantów samochodów korzysta z szans, jakie daje im Unia Europejska i gospodarka globalna. Nie mają jeszcze nawet 30 lat, ale już dostali szansę pracy nad poważnymi projektami wielkich koncernów motoryzacyjnych. Czym się zajmują, zanim ich projekty trafią do seryjnej produkcji, przeczytasz w najnowszym, 37. numerze tygodnika "Motor".

Ponadto w dziale "Pierwsza jazda" prezentujemy Audi TT Coupe z silnikiem wysokoprężnym i nową Hondę Jazz. Nie zapominamy o kierowcach preferujących kombi - tych zainteresuje zapewne porównanie Hondy Accord Tourer z Mazdą 6 Combi.

Reklama

Testujemy m.in. Peugeota 407 z silnikiem 2.2 HDi i Skodę Octavię RS 2.0 TDI. W "Używanych" przyjrzeliśmy się Fordowi Focusowi II i Hondzie Shuttle, a dział "Technika" poświęciliśmy hamulcom.

Dla sympatyków kultowych pojazdów przygotowaliśmy opowieść o Lotusie - marce kojarzonej głównie z autami sportowymi, która kończy właśnie 60 lat. W tym czasie przeżywała wzloty i upadki, ale wszystko wskazuje na to, że najlepsze lata są jeszcze przed tą brytyjską firmą.

Co zrobić, gdy auto bierze olej? Jak sprawdzić, czy używany samochód ma sprawną poduszkę powietrzną? W dziale "Porady" czytelnicy znajdą odpowiedzi na te i inne pytania związane z problemami trapiącymi auta z drugiej ręki.

Zapraszamy także do lektury naszego nowego działu "Bezpieczna droga". Po raz drugi z kolei rozszyfrowujemy tam zawiłości przepisów drogowych i odnosimy się do kwestii podnoszących poziom bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 37 numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: Syrena
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy