Nowy numer Motoru
Najnowszy "Motor" nr 12/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:
Pierwsza jazda:
Honda CR-Z - pierwsze popularne coupe z napędem hybrydowym wkrótce trafi na nasz rynek.
Przed premierą:
Nissan Micra - przestronne auto z 3-cylindrowym silnikiem w Polsce zadebiutuje prawdopodobnie w listopadzie.
Porsche 918 Spyder - przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 s, ale średnio zużywa 3 l/100 km.
Porównanie:
Fiat Doblo, Peugeot Partner, Volkswagen Caddy - praktyczne kombivany podbiły już serca przedsiębiorców. Czy ich nowe generacje sprawdzą się jako samochody rodzinne?
Citroen C5 1.6 THP Confort kontra Seat Exeo 1.8 T Sport - Hiszpanie i Francuzi otwarcie reklamują swoje limuzyny nawiązując do aut zza Odry. Która z nich jest bardziej "niemiecka"?
Test:
Honda CR-V 2.2 i-DTEC - poddane lekkiemu liftingowi auto ma silnik o mocy zwięk-szonej do 150 KM i automatyczną skrzynię biegów.
Subaru Legacy GT - 265-konny silnik napędzający wszystkie koła zapewnia topowej wersji Legacy piorunujące osiągi.
Porady:
Kierowco nie bądź naiwny - ile naprawdę kosztują nagrody w programach lojalnościowych prowadzonych przez koncerny paliwowe.
Nie daj się nabić w klimatyzację - jak dbać o klimatyzację, żeby była sprawna i nie zagrażała zdrowiu kierowcy oraz pasażerów.
Po co airbag - rodzaje poduszek powietrznych i ich przeznaczenie.
Dlaczego nie wycierają - powody, dla których wycieraczki nie działają prawidłowo.
Zmiana ubezpieczyciela - na co należy zwrócić uwagę zmieniając firmę ubezpieczeniową.
Używane:
Ford S-Max 2.0 TDCi - pochodzące z drugiej ręki auto (w momencie zmiany właściciela miało na liczniku 50 tys. km) poddano testowi na dystansie 30 tys. km.
Renault Avantime - awangardowa stylizacja produkowanego w latach 2001-2003 samochodu niezbyt się przyjęła. Wkrótce będzie to poszukiwany klasyk.
Używany w cenie nowego - przegląd najlepszych ofert rynkowych w pięciu segmentach w cenie od 25 000 do 30 000 zł.