Nowy Hyundai i30 coraz bliżej!

Na salonie w Paryżu pod koniec września zadebiutuje oficjalnie trzecia generacja Hyundaia i30. Jaki będzie ten samochód?

Centrum Badawczo Rozwojowe Hyundai Motor Europe zlokalizowane w Niemczech przeprowadziło liczne rygorystyczne testy w całej Europie - również na słynnym torze Nürburgring Nordschleife. Ich efektem ma być znacząca poprawa prowadzenia. Auto otrzymało bardzo sztywne i lekki nadwozie wykonane w 53 proc. ze stali o wysokiej wytrzymałości. Pojemność bagażnika to rozsądne 395 l.

Na tle poprzednika samochód wyróżnia się głównie nowym, "kaskadowym" grillem, który ma być odtąd cechą charakterystyczną wszystkich nowych modeli koreańskiego producenta. Styliści zdecydowali się na projekcyjne reflektory LED (długie i mijania) oraz pionowe światła LED do jazdy dziennej z funkcją kierunkowskazu.

Reklama

W momencie debiutu nabywcy będą mogli wybierać spośród trzech silników benzynowych i jednego diesla o pojemności 1,6 l (dostępnego w trzech wariantach mocy: 95 KM, 110 KM i 136 KM). Nowa Generacja i30 jako pierwszy model Hyundaia otrzyma nowy silnik 1.4 T-GDI o mocy 140 KM.

Ofertę otwiera trzycylindrowy silnik1,0 T-GDI z turbodoładowaniem o mocy 120 KM (170 Nm). Oprócz niego wśród benzyniaków znalazł się też czterocylindrowy 1,4 MPI. W cenniku, oprócz sześciostopniowych ręcznych przekładni, znajdzie się również dwusprzęgłowa, zautomatyzowana skrzynia DCT o 7 przełożeniach.

Model pełnić ma funkcję "lokomotywy sprzedaży" koreańskiej marki. Samochód trafić ma na europejskie rynki w początku przyszłego roku. Auto - tak jak dotychczas - objęte będzie pięcioletnią gwarancją fabryczną bez limitu kilometrów!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Hyundai i30
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy