Nowa honda CR-V

Niektóre koncerny samochodowe nie chcą pokazywać nowości w zbyt dużej ilości. Przykładem niech będzie Honda, która we Frankfurcie nad Menem (salon kończy się już w najbliższą niedzielę!) zaprezentowała tylko civica 1,7, kompaktowe autko o nazwie jazz i odnowione terenowe HR-V. A przecież jest już gotowy do produkcji nowe CR-V (na zdjęciu). Model CR-V rocznik 2002 zmienił się - modyfikacje widoczne są przede wszystkim w przedniej części i we wnętrzu. Z przodu i z tyłu dołożono spoilery i zastosowano 15-calowe koła. Przewidywana jest także wersja "sport".

Honda CR-V, zadebiutowała na europejskim rynku w 1998 roku. Od tego czasu zyskała sporo zwolenników. Pojazd ten cieszy się popularnością zwłaszcza w Niemczech i Wielkiej Brytanii. To nie jest - pomimo napędu na cztery koła - typowy pojazd terenowy te bowiem mają ramową konstrukcję nadwozia a CR-V ma samonośne. Ale całkiem nieźle spisuje się na bezdrożach, no i wygląda jak prawdziwy off-road.

Model CR-V rocznik 2002 zmienił się - modyfikacje widoczne są przede wszystkim w przedniej części i we wnętrzu. Z przodu i z tyłu dołożono spoilery i zastosowano 15-calowe koła. Przewidywana jest także wersja "sport".

Reklama

Do napędu nowego CR-V służyć będzie silnik 1,6 SOHC o mocy 105 KM, 1,6 VTEC o mocy 124 KM i 2,0 VTEC o mocy 147 KM.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: koła | W.E. | sport | Honda | Honda CR-V
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy