Nissan Terra. Trafi również do Europy?
Japończycy zaprezentowali właśnie nową, zamkniętą, wersję Navary. Model znany na europejskich rynkach pod nazwą Pathfinder trafi wkrótce do chińskich klientów, jako Nissan Terra.

W zeszłym roku globalna sprzedaż użytkowych samochodów spod znaku Nissana wyniosła 907 929 egzemplarzy. To o 7 proc. więcej niż w roku 2016. Oznacza to również, że co szósty samochód spod znaku japońskiej marki to pojazd dostawczy.
Nissan Terra, który w najbliższym czasie pojawi się w Chinach i na innych rynkach azjatyckich, pomóc ma w osiągnięciu założeń planu o nazwie M.O.V.E. Ogłoszona w 2017 roku strategia zakłada "osiągnięcie stabilnego wzrostu i pozycji lidera ewolucji technologicznej i biznesowej w branży motoryzacyjnej". W myśl ambitnego planu do 2022 roku sprzedaż samochodów użytkowych Nissana wzrosnąć ma aż o 40 proc!

Znana w Europie Navara oferowana jest obecnie na 133 rynkach całego świata. Zgodnie z założeniami planu M.O.V.E, w 2022 roku Nissan zajmować chce pozycję lidera wśród producentów - bazujących na ramie - pickupów i aut segmentu SUV.
