Nigdy dość adrenaliny

Niektórzy twierdzą, że sportowe osiągi zarezerwowane są jedynie dla motocykli o pojemnościach powyżej 1 litra. Honda zadaje kłam tej tezie prezentując drugą generację CBR600RR zaprojektowanej z myślą o wysokich miejscach na podium w klasie Supersport.

Dotychczasowa moc silnika oraz jego charakterystyka w zaprezentowanej w 2003 roku RRki stanowiły silną podstawę do wielu sukcesów w wyścigach rangi mistrzostw świata. Dlatego w modelu na 2005 rok, który trafił właśnie do naszego redakcyjnego testu skoncentrowano się na zwiększeniu momentu w średnim zakresie obrotów poprzez doskonalenie przepływów w kanałach ssących i wydechowych.

Wiecej przeczytasz w naszym serwisie poświęconym motocyklom. To TUTAJ.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy