Mniejszy kuzyn RAV4
Daihatsu i Toyota wprowadzają na rynek japoński nowy kompaktowy SUV. Ten opracowany wspólnie pojazd będzie sprzedawany jako Daihatsu Be-go i Toyota Rush.
Pojazd posiada stały napęd na cztery koła z mechaniczną blokadą centralnego dyferencjału. W połączeniu z układem stabilizacji jazdy VSC zapewnia on doskonałe właściwości jezdne. Czujniki VSC wykrywają poślizg kół, a system przekazuje płynnie moment obrotowy między osiami.
Samochody z automatyczną skrzynią biegów wyposażono w nowe układy DAC (Downhill Assist Control) i HAC (Hill-start Assist Control), które wspomagają jazdę po terenie o dużym nachyleniu. Terenową dzielność pojazdu zwiększają również wysoki prześwit i krótkie zwisy.
Jednocześnie dzięki niewielkim wymiarom (dł/szer/wys: 399,5/169,5/170,5 cm) samochód ma sobie świetnie radzić w miejskiej dżungli - np. średnica zawracania wynosi tylko 9.8m.
Rusch (jak i Be-go) jest napędzany nowym silnikiem benzynowym o pojemności 1.5l i mocy 80 KM.
Niewykluczone, że Toyota Rush pojawi się w Europie, gdzie będzie stanowiła uzupełnienie dla oferowanej tylko w wersji pięciodrzwiowej RAV4. Na naszym kontynecie będzie oferowane również Daihatsu, które otrzyma nazwę Terios.