Hyundai Tucson w wersji N Line

Hyundai zaprezentował Tucsona w usportowionej wersji N Line.

W porównaniu do "zwykłych wersji" auto wyróżnia się bardziej dynamiczną stylizacją. 

Osłona chłodnicy jest wyższa i szersza niż w bazowym modelu. Dopracowano parametryczne wzory, tworząc dodatkowe odbicia na elementach grilla w zależności od kąta padania światła. Dodano również emblemat N Line. 

Pod grillem znajduje się zderzak w trapezoidalnym kształcie oraz wlot powietrza, który jest większy niż w standardowym modelu. Tylny zderzak współgra z jasnymi srebrnymi osłonami. Natomiast lampy przednie wyposażono w czarne obramowania.

Reklama

Z boku Tucson N Line wyróżnia się listwami bocznymi w kolorze nadwozia, która nadają dynamicznych proporcji i smuklejszego wyglądu. Całość uzupełnia listwa ozdobna nad oknami w błyszczącej czerni. Samochód jest wyposażony w 19-calowe felgi aluminiowe z parametrycznym wzorem. Uzupełnienie stanowią nadkola w kolorze nadwozia samochodu.

Klienci mogą wybierać spośród siedmiu kolorów nadwozia. Ponadto dostępny jest dach w kolorze Phantom Black, który występuje opcjonalnie z pięcioma kolorami nadwozia.

Samochód otrzymał sportowe fotele z logo N, wykończone czarnym zamszem i skórą oraz czerwonymi przeszyciami. Na tapicerce drzwi również wyszyto czerwone szwy, a szara tkanina jest ozdobiona czerwonymi akcentami. Kierownica została przyozdobiona logo N. Emblematy N znajdują się także na skórzanej gałce zmiany biegów lub osłonie konsoli drążka zmiany biegów. Pozostałe elementy wyróżniające wersję N Line to metalowe nakładki na pedały, podnóżek oraz inne listwy progowe oraz czarna podsufitka.

Hyundai Tucson N Line został opracowany i przetestowany w Europie. Podobnie jak "zwykłe" wersje, jest on dostępny z elektronicznie sterowanym zawieszeniem (ECS) z technologią adaptacyjnego tłumienia.

ECS automatycznie i stale kontroluje zawieszenie pojazdu, aby zapewniać najlepsze osiągi i komfort jazdy. Osiąga to, biorąc pod uwagę warunki jazdy, takie jak prędkość, nawierzchnia drogi, pokonywane zakręty, wymagania dotyczące hamowania i przyspieszenia. Kontrolując siłę tłumienia na każdym kole, ECS redukuje przechyły, pochylenie i ruch pionowy.

Inżynierowie Hyundaia zoptymalizowali ECS dla wariantów N Line. Logika ECS reaguje szybciej i silniej zarówno na ruchy nadwozia, jak i polecenia kierowcy. W trybie normalnym inżynierowie utrzymali dobry komfort jazdy w ruchu miejskim. Natomiast tryb Sport został udoskonalony i oferuje lepszą kontrolę i informacje zwrotne w całym zakresie prędkości.

Dzięki zmianom ustawień ECS, układ kierowniczy również działa inaczej w tych wariantach. Jest bardziej wyśrodkowany, a jednocześnie kierowca czuje lepsze połączenie z kołami i nieco większy opór na kierownicy.

Hyundai Tucson N Line jest dostępny z różnymi układami napędowymi. Wszystkie są oparte na silniku benzynowym 1.6 T-GDI Smartstream.

Układy napędowe:

  • 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid (265 KM)
  • 1.6 T-GDI Hybrid (230 KM)
  • 1.6 T-GDI 7DCT 48V (180 KM)
  • 1.6 T-GDI 7DCT 48V (150 KM)
  • 1.6 T-GDI 6MT (150 KM)

Hyundai Tucson N Linei będzie dostępny w Europie od wiosny 2021 roku, natomiast warianty hybrydowe i hybrydowe typu plug-in pojawią się latem.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy