Hyundai Ioniq po modernizacji

Ioniq w wersji hybrydowej oraz hybrydowej plug-in został właśnie poddany face liftingowi. Niedługo powinniśmy spodziewać się też odświeżonej odmiany elektrycznej.

Hyundai Ioniq
Hyundai IoniqInformacja prasowa (moto)

Najbardziej charakterystyczną zmianą wyróżniającą Ioniqa po face liftingu jest nowy, "kaskadowy" grill, powszechnie stosowany w pozostałych modelach marki. Nieznacznie zmieniono także główne reflektory (opcjonalnie diodowe) oraz LEDy umiejscowione w zderzaku. Modyfikacje z tyłu ograniczyły się do nowego wzoru świateł. Do palety lakierów natomiast dodano trzy nowe barwy.

Zaskakująco duży zakres zmian objął natomiast wnętrze. Deska rozdzielcza została przebudowana i teraz zamiast zabudowanego ekranu o przekątnej do 8 cali, dostępny jest panoramiczny, wolnostojący wyświetlacz o przekątnej nawet 10,25 cala. Jego obramowanie płynnie przechodzi w nawiewy umieszczone poniżej oraz nowy panel klimatyzacji z dotykowym sterowaniem.

Producent milczy na temat danych technicznych odświeżonego Ioniqa, więc możemy założyć, że nic nie uległo zmianie. Auto nadal będzie więc napędzane wolnossącym silnikiem 1,6 l oraz motorem elektrycznym, generującymi w sumie 141 KM i współpracującymi z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową. Nowością jest natomiast tak zwany "tryb jazdy w strefach zielonych", który uniemożliwia uruchomienie się silnika spalinowego (tak to przynajmniej rozumiemy, ponieważ ma być to "pierwszy taki tryb na świecie", a chwilowe wymuszenie trybu czysto elektrycznego stosowane jest od lat).

Hyundai IoniqInformacja prasowa (moto)

Odświeżony Hyundai Ioniq Hybrid oraz Ioniq Plug-In pojawią się w Polsce w drugiej połowie 2019 roku.

Hyundai IoniqInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas