Ford Ranger wyceniony w Polsce

Odświeżona wersja pick-upa Forda debiutuje właśnie w polskich salonach. Ile zapłacimy za nowego Rangera?

Zmodernizowany Ford Ranger wyróżnia się między innymi odświeżonym pasem przednim oraz odświeżoną deską rozdzielczą z zestawem wskaźników wyposażonym w dwa ekrany. Pod jego maską natomiast znajdziemy nowsze wersje dobrze znanych silników. Do wyboru jest jednostka 2.2 TDCI o mocy 130 lub 160 KM oraz 5-cylindrowy silnik 3.2 CDTI, oferujący 200 KM.

Za najtańszego Forda Rangera z pojedynczą kabiną, wyposażonego w 130-konnego diesla, manualną skrzynię oraz napęd na jedną oś, zapłacimy 98 277 zł brutto. Odmiana z napędem na cztery koła to wydatek 106 641 zł.

Reklama

Droższą alternatywą jest wersja z przedłużoną kabiną, dostępna tylko z 160-konnym silnikiem i napędem 4x4 - wyceniono ją na 123 246 zł.

Najwięcej możliwości konfiguracji, mamy decydując się na podwójną kabinę - dostępne są z nią wszystkie wersje silnikowe i wyposażeniowe (wcześniej wymienione występują tylko z bazowym wyposażeniem XL.) 130-konny diesel to wydatek przynajmniej 127 305 zł, 160-konna wersja kosztuje zaledwie 3300 zł więcej, a za 200-konny silnik zapłacimy przynajmniej 157 071 zł (wyposażenie Limited).

Najdrożej wyceniono specjalną wersję Wildtrak - z 200-konnym dieslem i automatyczną skrzynią biegów, kosztuje ona 168 879 zł.

Jeśli chodzi o wyposażenie, to podstawowa odmiana XL oferuje 7 poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, centralny zamek, radio z Bluetoothem oraz podgrzewaną przednią szybę. Wersja XLT ma dodatkowo klimatyzację manualną, tempomat, radio SYNC z 4,2-calowym wyświetlaczem, skórzaną, wielofunkcyjną kierownicę oraz 16-calowe alufelgi. Z kolei odmiana Limited przeznaczona jest raczej dla osób, które nie będą wykorzystywały Rangera do ciężkiej pracy - oferuje ona skórzaną tapicerkę, podgrzewane fotele (kierowcy elektrycznie sterowany), system multimedialny SYNC 2 i dwustrefową, automatyczną klimatyzację. Wildtrak dodaje do tego nawigację, kamerę cofania oraz 18-calowe alufelgi.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy