Wielka gwiazda - Brabus B63 620 WIDESTAR

Produkowana od 1979 roku Gelenda za nic nie chce się zestarzeć. I choć stworzono ją do jazdy w terenie, w ofercie nie brakuje wersji, których osiągi dorównują samochodom sportowym.

Brabus B63 620 WIDESTAR
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus

Pod maską kolejnej z nich - firmowanej przez niemieckiego Brabusa - pracuje podwójnie turbodoładowana V-ósemka z modelu G63, podkręcona z seryjnych 544 do 620 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 820 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie od 2 do 5 tys. obr./min.

Efekt? Brabus B63 620 WIDESTAR przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,1 s i rozpędza się do 210 lub 230 km/h - w zależności od ustawienia elektronicznego kagańca. I to przy masie własnej przekraczającej 2,5 tony!

Niemiecki tuner nie zapomniał o atrybutach, które na pierwszy rzut oka zdradzają możliwości samochodu: dodatkowe spojlery, imponujący wydech i 23-calowe alufelgi. Aby zmieścić te ostatnie, nadwozie poszerzono aż o 12 cm.

Gelendę wyposażono również w zmodernizowane zawieszenie z dwoma trybami jazdy (sportowym i komfortowym), zaprojektowane przez Brabusa i Bilsteina, oraz wzmocniony układ hamulcowy.

Brabus B63 620 WIDESTAR

Brabus B63 620 WIDESTAR

Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus
Brabus B63 620 WIDESTARBrabus

Ile to kosztuje? Brabus nie ujawnia ceny. B63 620 WIDESTAR jest produkowany na życzenie, a jego kabina może zostać wykończona wedle życzeń klienta.Jerzy Gołębiewski

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas