Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Pod tą przydługą nazwą kryje się wyjątkowo szybka, luksusowo wykończona i limitowana wersja modelu Velar.

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover

Velar SVAutobiography Dynamic Edition otrzymał jednostkę napędową z większych modeli Range Rovera - 5-litrowe V8 wspomagane kompresorem, które rozwija 550 KM. Tak ogromna moc zapowiada świetne osiągi i tak też jest w istocie - sprint do 100 km/h trwa jedynie 4,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Auto ma oczywiście aktywny układ wydechowy, który dba o odpowiednio donośny bulgot towarzyszący przyspieszaniu.

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover

Wraz z nowym silnikiem Velar SVAutobiography został wyposażony w napęd na cztery koła skalibrowany pod kątem naprawdę szybkiej jazdy po asfalcie. Podobną "kurację" przeszła 8-biegowa, automatyczna przekładnia, układ kierowniczy, pneumatyczne zawieszenie oraz aktywna blokada tylnego mechanizmu różnicowego.

Auto otrzymało również wzmocnione hamulce - przednie tarcze mają średnicę 395 mm, a tylne 396 mm. Pierwsze otrzymały zaciski czterotłoczkowe, a drugie jednotłoczkowe. Najmocniejszy Velar standardowo porusza się na 21-calowych felgach, a opcjonalnie dostępne są 22-calowe.

Wizualnie wersja ta nie różni się znacząco od "cywilnych". Zmodyfikowano jedynie zderzaki oraz grill, a z tyłu pojawiły się cztery końcówki układu wydechowego. Sposobem na wyróżnienie się jest wybranie zarezerwowanego dla tej odmiany lakieru Satin Byron Blue.

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic EditionLand Rover

Z kolei we wnętrzu znajdziemy dedykowaną tapicerkę ze skóry Windsor z perforowaniem, pikowaniem oraz podwójnymi przeszyciami. Występuje ona w czterech kombinacjach kolorystycznych. Opcjonalnie dostępny jest pakiet wykończenia włóknem węglowym. Standardowe wyposażenie obejmuje między innymi elektryczną regulację przednich foteli, ich podgrzewanie, wentylację oraz funkcję masażu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas