Porsche 911 GT3 bez turbo!

Ekstremalna odmiana "911-stki" zachowała po modernizacji wolnossący silnik.

4-litrowy boxer o mocy 500 KM został przeniesiony z GT3 RS do "zwykłego" GT3. Zwiększona o 25 KM, w porównaniu do wersji sprzed face liftingu, moc pozwoliła na skrócenie czasu potrzebnego na sprint do 100 km/h o 0,1 s (teraz to 3,4 s). Prędkość maksymalna wynosi 318 km/h.

Brak doładowania to niejedyna dobra wiadomość dla miłośników mocnych wrażeń za kierownicą. Obok automatycznej skrzyni PDK dostępna będzie także manualna przekładnia! Cieszy, że Porsche wysłuchało próśb swoich fanów i ponownie dało możliwość wyboru. Pamiętajmy tylko, że "manual" pogarsza zauważalnie osiągi - sprint do 100 km/h trwa 3,9 s.

Reklama

Tak jak dotychczas, 911 GT3 ma obniżone zawieszenie (o 25 mm), skrętną tylną oś, blokadę tylnego dyferencjału, a silnik ma dynamiczne poduszki. W ramach przeprowadzonej modernizacji popracowano nad aerodynamiką, między innymi przeprojektowując dyfuzor.

Do wyposażenia seryjnego modelu należą adaptacyjne, sportowe fotele z elektryczną regulacją w 18 kierunkach, a za dopłatą otrzymamy sportowe kubiełki lub "prawdziwe", wyczynowe kubły z tworzyw sztucznych, wzmacnianych włóknem węglowym.

Odświeżone Porsche 911 GT3 pojawiło się już w polskiej ofercie, a jego cena to 788 960 zł.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy