Mitsubishi Outlander (ponownie) odświeżony

Mitsubishi nie ustaje we wprowadzaniu kolejnych poprawek do swojego rodzinnego SUVa. Tym razem, poza drobnymi usprawnieniami, Japończycy zdecydowali się na ograniczenie oferty do jednego tylko silnika.

Outlander MY2019 dostępny jest tylko z jednostką benzynową. Wolnossący, 2-litrowy silnik rozwija 150 KM i dostępny jest w konfiguracji z napędem na przód i manualną, 5-biegową przekładnią lub z 4x4 i przekładnią CVT. Oznacza to, że Mitsubishi odeszło od silnika Diesla (wcześniej taka jednostka zniknęła też z gamy ASXa). Nadal jednak jest dostępna odmiana PHEV (hybryda), ale ona nie została poddana opisywanej modernizacji.

A co nowego pojawiło się w Outlanderze? Inny jest grill, dolne elementy zderzaków, wzór 18-calowych felg oraz opcjonalne, w pełni LEDowe oświetlenie. We wnętrzu znajdziemy zmodyfikowane fotele (mają zapewniać lepsze podparcie w zakrętach), przełączniki mają teraz srebrne wykończenie, a przyciski do sterowania szybami nareszcie są podświetlone i mają funkcję "auto" (do tej pory tylko przełącznik do szyby kierowcy je posiadał). Podświetlenia nadal natomiast poskąpiono przełącznikom do sterowania lusterkami, centralnym zamkiem oraz blokadzie tylnych szyb. Nowością jest także oświetlenie nastrojowe (występuje w topowej wersji Instyle Plus) oraz lepsze wyciszenie kabiny.

Reklama

Mitsubishi podkreśla też poprawę prowadzenia Outlandera dzięki tylnym amortyzatorom o większej średnicy i zmianie charakterystyki przekładni kierowniczej. Wersja 4WD CVT otrzymała również tylne tarcze hamulcowe o większej średnicy oraz elektryczny hamulec postojowy.

Outlander na rok modelowy 2019 kosztuje obecnie 94 267 zł (efekt promocji, w której otrzymujemy upust do 15 tys. zł).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy