Migasz czy nie migasz? Głosuj!

Ruszyła kampania policji pod hasłem "Nie ostrzegaj, bo nie wiesz, kogo ostrzegasz". Jej celem jest przekonanie kierowców, by nie ostrzegali innych przed kontrolami drogowymi.

Ruszyła kampania policji pod hasłem "Nie ostrzegaj, bo nie wiesz, kogo ostrzegasz". Jej celem jest przekonanie kierowców, by nie ostrzegali innych przed kontrolami drogowymi.

Film promujący kampanię przygotowali policjanci z Żywca. Pokazuje on młodego mężczyznę, który wsiada za kierownicę po spożyciu alkoholu. Przed kontrolą policji ostrzega go "mrugnięciem" światłami drogowymi inna kierująca. Chłopak wprawdzie unika zatrzymania, ale chwilę później potrąca na pasach dziecko:


Film ma zniechęcać kierowców do wzajemnego informowania się o kontrolach drogowych - nigdy nie wiadomo, czy danego auta nie prowadzi ktoś pod wpływem alkoholu albo złodziej. Za miganie "długimi" grozi zresztą 200-złotowy mandat. Aby jednak kampania policji była skuteczna, naszym zdaniem trzeba byłoby zakazać też używania m.in. Janosika i CB radia.

Reklama

A co na temat kampanii i wzajemnej "życzliwości" kierowców sądzą Czytelnicy Magazynauto? Zapraszamy do udziału w ankiecie i komentowania.

msob

16 pytań dotyczących kontroli policyjnej

Badanie pasażerów alkomatem po wypadku

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy