Mercedes S 65 AMG
Podczas targów w Tokio i Los Angeles (od 20 listopada br.) zadebiutuje najmocniejsza limuzyna Mercedesa. Model S 65 AMG napędzany jest 6-litrowym silnikiem V12 biturbo o mocy 630 KM i 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracującym z 7-biegowym automatem. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 4,3 s i osiąga maksymalną prędkość 250 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi według producenta 11,9 l/100 km. S 65 AMG jako pierwsza "eska" otrzyma wyświetlacz head-up oraz gładzik (touchpad), ułatwiający sterowanie funkcjami multimedialnymi. W "cywilnych" wersjach Klasy S elementy te będą dostępne od marca przyszłego roku. Samochód jest również wyposażony w zawieszenie z systemem Road Surface Scan, który analizuje stan drogi przed samochodem i z wyprzedzeniem dobiera ustawienia tłumienia, oraz ceramiczne tarcze hamulcowe. Do salonów trafi w marcu 2014 roku.
Mercedes S 65 AMG
Podczas targów w Tokio i Los Angeles (od 20 listopada br.) zadebiutuje najmocniejsza limuzyna Mercedesa. Model S 65 AMG napędzany jest 6-litrowym silnikiem V12 biturbo o mocy 630 KM i 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego, współpracującym z 7-biegowym automatem. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 4,3 s i osiąga maksymalną prędkość 250 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi według producenta 11,9 l/100 km. S 65 AMG jako pierwsza "eska" otrzyma wyświetlacz head-up oraz gładzik (touchpad), ułatwiający sterowanie funkcjami multimedialnymi. W "cywilnych" wersjach Klasy S elementy te będą dostępne od marca przyszłego roku. Samochód jest również wyposażony w zawieszenie z systemem Road Surface Scan, który analizuje stan drogi przed samochodem i z wyprzedzeniem dobiera ustawienia tłumienia, oraz ceramiczne tarcze hamulcowe. Do salonów trafi w marcu 2014 roku.