Kia Stinger GTS - więcej emocji

Nowa wersja Stingera ma być świetnym wyborem dla miłośników driftowania. Co nowego w niej znajdziemy?

Kia Stinger GTS
Kia Stinger GTSKia

Stinger GTS bazuje na odmianie GT i wykorzystuje ten sam silnik 3.3 T-GDI o mocy 370 KM. Różnica polega na dysponowaniu ową mocą. Standardowo 60% trafia na tylną oś, a w trybie Sport aż 80%. Gdyby ktoś natomiast miał ochotę podriftować, to pojawił się dedykowany temu tryb jazdy, w którym przednia oś jest zupełnie odłączona.

Kia Stinger GTS

Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia
Kia Stinger GTSKia

Jeśli dodamy do tego dyferencjał o ograniczonym uślizgu, otrzymamy auto, które naprawdę lubi chodzić bokami. Co ciekawe ma być także dostępna wersja z napędem wyłącznie na tylną oś.

Kia Stinger GTS to także zestaw dodatków stylistycznych, wśród których znajdziemy wstawki z włókna węglowego oraz dedykowany tej wersji, pomarańczowy lakier. Wnętrze utrzymano w czarnej tonacji.

Na koniec zła wiadomość - wersja ta powstanie w ilości zaledwie 800 egzemplarzy i prawdopodobnie wszystkie trafią na rynek amerykański.

Kia Stinger GTSKia
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas