Jeep Renegade po liftingu w szczegółach

Jeep już wcześniej informował o zmianach, jakie wprowadził w swoim najmniejszym modelu, ale dopiero teraz poznaliśmy szczegóły dotyczące zakresu modernizacji.

Jak już wcześniej pisaliśmy, odświeżony Renegade otrzymał nieco zmieniony pas przedni oraz w pełni LEDowe reflektory, które zastępują dotychczas stosowane ksenonowe. Z tyłu z kolei zmieniły się tylko światła, które zachowały dotychczasowy kształt, ale otrzymały nowe wkłady.

Reklama

We wnętrzu wita nas nowa konsola środkowa, gdzie pojawił się panel sterowania klimatyzacją oraz system multimedialny przeniesiony z większego Compassa. Dostępne są ekrany o przekątnej 5, 7 oraz 8,4 cala z czego ten największy dorównuje temu stosowanemu w Grand Cherokee.

W zmodernizowanym Jeepie Renegadzie debiutują nowe silniki benzynowe koncernu FCA. Bazowy to 3-cylindrowa jednostka 1,0 l o mocy 120 KM i maksymalnym momencie obrotowym 190 Nm, która współpracuje z manualną, 6-biegową przekładnią. Alternatywa jest 4-cylindrowy silnik 1,3 l o mocy 150 lub 180 KM (w obu przypadkach maksymalny moment to 270 Nm). Pierwszy z nich ma napęd na przednie koła i 6-biegowe przekładnie - manualną lub dwusprzęgłową. Drugi występuje tylko z 4x4 i 9-biegowym "automatem".

Diesle pozostały bez zmian (jeśli nie liczyć dodania katalizatora SCR) - nadal można wybierać między 1.6 MultiJet (120 KM), a 2.0 MultiJet (140 i 170 KM). Pierwszy ma tylko napęd na przód, a skrzynię manualną lub dwusprzęgłową, natomiast mocniejszy może mieć 4x4 i 9-biegowy automat (w 170 KM seryjne).

Na listę wyposażenia seryjnego wszystkich odmian Renegade'a trafiło ostrzeganie o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu oraz system rozpoznający ograniczenia prędkości. Dostępny jest też ulepszony asystent parkowania, adaptacyjny tempomat czy też wykrywanie pojazdów w martwym polu.

Zmodernizowany Jeep Renegade pojawi się w salonach we wrześniu tego roku.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje