Hyundai i30 po zmianach. Ważna decyzja w sprawie wersji N

Hyundai i30 doczekał się kolejnej modernizacji. Koreański producent skupił się głównie na nowościach technologicznych. Niestety odświeżony model nie będzie dostępny w wersji N.

Hyundai i30 zadebiutował w 2007 roku i doczekał się już trzech generacji. Obecnie oferowane wcielenie stanowi ważną część oferty koreańskiego producenta w naszym kraju. Hyundai zwraca uwagę, że w zeszłym roku był to drugi najchętniej kupowany samochód tej marki w Polsce - łącznie zarejestrowano 5 521 egzemplarzy.

Hyundai i30 po modernizacji. Światła LED w standardzie

Teraz Hyundai postanowił, że przyszedł czas na kolejną już modernizację oferowanej od 2016 roku trzeciej generacji modelu. W ramach zmian reflektory i światła tylne w technologii LED, które wcześniej oferowane były jako opcja, teraz stały się częścią wyposażenia standardowego. Dodatkowo Hyundai wprowadził nowy wzór 16-calowych aluminiowych felg. Oprócz tego i30 dostępne będzie z siedmioma nowymi kolorami lakieru. Łącznie klienci będą mieli do wyboru 12 kolorów nadwozia. Koreański producent chwali się również, że pokrył zderzak specjalną farbą bardziej odporną na zarysowania. Podobnie jak dotychczas Hyundai i30 dostępny będzie w trzech wersjach nadwozia: hatchback, fastback i kombi.

Reklama

Hyundai i30. Więcej systemów bezpieczeństwa w standardzie

Zmiany zaszły również wewnątrz. Tunel środkowy w kabinie wykończony w błyszczącej czerni. Wnętrze auta, w tym bagażnik, wyposażone zostało teraz w oświetlenie LED. Pojawiły się także nowe wzory siedzeń.

Koreański producent zadbał również o modernizację technologiczną. W standardzie Hyundai i30 wyposażony jest teraz w kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 4,2 cala (w opcji będzie można zamówić cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 10,25 cala). Oprócz tego w samochodzie znajdziemy trzy porty USB typu C z przodu i z tyłu. Dodatkowo Hyundai i30 przechodzić teraz może zdalne aktualizacje. Koreański producent chwali się również nowymi systemami bezpieczeństwa w standardzie. Na liście znajdziemy asystenta zapobiegania kolizjom czołowym, asystenta pasa ruchu oraz system monitorujący ograniczenia prędkości. Oprócz tego i30 w standardzie wyposażone jest w układ, który ostrzega kierowcę, jeśli w czasie podróży tylne drzwi zostały otwarte oraz zapobiega pozostawieniu kogoś lub czegoś na tylnym siedzeniu.

Nabywcy nowego Hyundaia i30 opcjonalnie będą mieli możliwość uzupełnienia systemu zapobiegającego kolizjom czołowym o asystenta pokonywania lewoskrętu na skrzyżowaniach. W opcji klienci znajdą również układ Highway Driving Assist 1.5, który utrzymuje odległość i30 od auta przed nim, automatycznie dostosowuje prędkość do ograniczeń oraz utrzymuje auto na pasie ruchu.

Modernizacja Hyundaia i30. Nie będzie wersji N

Zmiany nie ominęły również bardziej sportowego wariantu N Line. W ramach modernizacji wersja ta otrzymała "bardziej wyrazisty" wzór osłony chłodnicy. Otwory w zderzaku mają niewielkie metalowe wstawki. Oprócz tego odmiana N Line wyróżniać się będzie specjalnymi wzorami 17- i 18-calowych felg. Na zamszowych oparciach siedzeń znajdziemy natomiast poziome, czerwone linie. Niestety będzie to teraz najmocniejsza odmiana w europejskiej ofercie modelu. Hyundai nie przewidział, że znajdzie się w niej topowa wersja N. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Hyundai | Hyundai i30
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama