Hyundai i30 N z polskim cennikiem

Dwie wersje silnikowe i trzy poziomy wyposażenia - poznaliśmy właśnie szczegóły na temat polskich cen i specyfikacji pierwszego hot hatcha Hyundaia.

119 900 zł - tyle trzeba zapłacić, aby stać się właścicielem jednej z ciekawszych tegorocznych nowości - Hyundaia i30 N. Pod maską wersji N Base znajdziemy 2-litrowy, doładowany silnik o mocy 250 KM, pozwalający na sprint do 100 km/h w 6,4 s. Koreańczycy nie poskąpili przy tym na wyposażeniu - możemy liczyć między innymi na dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, radio z 5-calowym ekranem, a także adaptacyjne zawieszenie i 18-calowe alufelgi.

Dopłacając 10 tys. zł otrzymujemy wersję nazwaną, po prostu, N, oferującą dodatkowo nawigację z 8-calowym ekranem i kamerą cofania, kluczyk zbliżeniowy, przyciemniane szyby oraz, tu ciekawostka, rozpórkę tylnego zawieszenia, umieszczoną w bagażniku.

Reklama

Topowa odmiana N performance ma silnik wzmocniony do 275 KM (sprint do 100 km/h w 6,1 s), elektronicznie sterowaną "szperę", większe tarcze hamulcowe, 19-calowe felgi z oponami Pirelli P Zero, a także tapicerkę skórzano-zamszową, elektrycznie sterowane przednie fotele oraz podgrzewanie foteli i kierownicy. Za takie i30 N zapłacimy 144 900 zł.

Producent nie przewiduje żadnych opcji do tego modelu, więc chcąc auto doposażyć, musimy po prostu zdecydować się na bogatszą wersję. Jedynym płatnym "dodatkiem" jest lakier metalizowany (2300 zł).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy