Ford Transit Custom Sport z najmocniejszym silnikiem

Nowa wersja 185-konnego Forda z nowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o pojemności 2 litrów czyni z Transita Custom Sport najmocniejszego Customa w historii. Pojawi się on w sprzedaży w połowie 2019 roku.

Transit Custom Sport standardowo wyposażony jest w 2-litrowy silnik EcoBlue o mocy 185 KM, w którym zmodernizowano wysokociśnieniowy wtrysk paliwa i ulepszono turbosprężarkę o niskim momencie bezwładności, co pozwoliło uzyskać większą moc w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Klienci mogą wybierać między sześciobiegową manualną lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów SelectShift. Dla najoszczędniejszej wersji zużycie paliwa oceniane jest na 6,9 l/100 km.

Oprócz kontrastowych sportowych podwójnych pasów otrzymał muskularny pakiet stylizacyjny nadwozia zawierający dolny spojler przedniego zderzaka, spojlery progowe, spojler i narożniki tylnego zderzaka oraz nakładki przednich i tylnych nadkoli w kolorze nadwozia. Unikatowa obudowa świateł przeciwmgielnych oraz dwa pasy na pokrywie silnika, przednim zderzaku i tylnych drzwiach oraz pas boczny po obu stronach pojazdu, a także 17-calowe lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich. Sportowy styl nie ominął także wnętrza, w którym fotele są częściowo pokryte skórą w kolorze Ebony, co dotyczy także siedzeń w drugim, a nawet w trzecim rzędzie, jeśli samochód jest w nie wyposażony.

Reklama

Nabywcy Transitów Custom z serii Sport otrzymają szeroki wybór wersji nadwoziowych, w tym modele Van, kombi i Van z podwójną kabiną, zarówno w wersji ze standardowym (L1), jak i z długim rozstawem osi (L2). Dynamikę jazdy zoptymalizowano stosując specjalnie dobrane charakterystyki elementów podwozia, co zapewnia precyzyjniejsze kierowanie, lepsze prowadzenie i przyjemniejszą jazdę, a także bardziej bezpośrednie reakcje i podwyższoną zwrotność.

Modem pokładowy FordPass Connect dołącza do systemu komunikacji i rozrywki SYNC 3 jako standardowa funkcja Transita Custom Sport, czyniąc z samochodu hotspot WiFi, obsługujący do 10 urządzeń.

Transit Custom Sport może być teraz wyposażony w cały pakiet ulepszonych systemów wspomagania kierowcy, w tym w aktywnego asystenta parkowania, inteligentny ogranicznik prędkości, adaptacyjny tempomat, pomoc w utrzymaniu pasa ruchu i informowanie o obiektach w martwym polu lusterek, z uwzględnieniem także holowania przyczepy o długości do 10 metrów.    

Nowy Transit Connect Sport zawdzięcza swój wyrazisty wygląd zewnętrznemu pakietowi stylistycznemu, czarnym matowym pasom ze srebrnymi lub pomarańczowymi akcentami oraz 16-calowym obręczom kół z lekkiego stopu z wykończeniem Dark Stainless. We wnętrzu znajdują się częściowo skórzane, podgrzewane fotele kierowcy i pojedynczy fotel pasażera.

Standardowa specyfikacja obejmuje dwustrefową elektroniczną automatyczną klimatyzację i tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości. Dostępny jest także Active Park Assist, system komunikacji i rozrywki Ford SYNC 3 oraz wbudowany modem Ford Pass Connect.

Zmodernizowany silnik 1,5-litra EcoBlue o mocy 120 KM i sześciostopniowa manualna skrzynia biegów pozwalają na uzyskanie zużycia paliwa od 5,0 l/100 km.

Do najciekawszych akcentów Transita Couriera Sport należą sportowe pasy na masce i drzwiach przestrzeni ładunkowej, zestaw stylistyczny w kolorze nadwozia, 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z wykończeniem Magnetic oraz sportowe fotele z częściowym wykończeniem skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami. Na co dzień kierowcy docenią system SYNC 3 z 4-calowym kolorowym ekranem i tylne czujnikami parkowania.

1,5-litrowy silnik TDCi o mocy 100 KM w połączeniu z sześciobiegową manualną skrzynią biegów zużywa 4,3 l/100 km. Dla zwolenników opcji benzynowej Ford przygotował 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 100 KM w połączeniu z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, zapewniający zużycie paliwa od 5,6 l/100km.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy