BMW M550d xDrive - na cztery turbiny

Do gamy nowej serii 5 dołączyła właśnie topowa odmiana wysokoprężna o iście sportowych osiągach.

BMW M550d xDrive
BMW M550d xDriveBMW

Nowe M550d xDrive wykorzystuje 3-litrowy silnik R6 wspomagany aż czterema turbosprężarkami. Dwie o niskim ciśnieniu doładowania i jedna o wysokim pracują przez cały czas, a ostatnia (wysokie ciśnienie) aktywuje się od 2500 obr./min. Efekt? 400 KM oraz 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

BMW M550d xDrive

BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW
BMW M550d xDriveBMW

Fakt, nie jest to wiele więcej od poprzedniego (potrójnie doładowanego) M550d, ale założeniem była poprawa szybkości reakcji na gaz i pracy silnika w niższym zakresie obrotów. Auto przyspiesza do 100 km/h w 4,4 s (kombi w 4,6 s), a prędkość maksymalna to, elektronicznie ograniczone, 250 km/h.Topowa, wysokoprężna "piątka" występuje tylko w wersji z napędem na wszystkie koła xDrive oraz sportową, automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach. Bez dopłaty otrzymujemy także pakiet M, obejmujący ospojlerowanie, sportową kierownicę i fotele, 19-calowe felgi oraz obniżone o 10 mm zawieszenie.

BMW M550dBMW
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas