Bardzo duże zainteresowanie Volvo XC90

Pomimo tego, że skandynawskiego SUVa nie ma jeszcze na rynku, zebrano już bardzo dużo zamówień.

Volvo poinformowało, że zebrało już 16 tysięcy zamówień na nowe XC90, pomimo tego, że do jego rynkowego debiutu pozostały jeszcze 3 miesiące. Złośliwi mogą powiedzieć, że jest to efektem 12-letniego oczekiwania na drugą generację tego SUVa. Przedstawiciele szwedzkiego producenta zwracają jednak uwagę na to, że XC90 ma być zupełnie nowym rozdziałem w historii Volvo, a z zastosowanych w nim rozwiązań będą korzystały pozostałe modele marki.

Nie jest to pierwszy sukces sprzedażowy nowego XC90. We wrześniu zeszłego roku Volvo dało możliwość zamówienia pierwszej serii aut w  limitowanej wersji First Edition. Wszystkie 1927 egzemplarze zostały wyprzedane w ciągu 47 godzin.

Reklama
magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy