Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 na nowych oponach Goodyeara

Volkswagen wprowadził na rynek nowy model ID.3.To pierwszy pojazd niemieckiego producenta opracowany od podstaw jako auto wyłącznie elektryczne. Według Volkswagena jest to samochód, który „zapoczątkowuje nową erę elektromobilności”. ID.3 bazuje na modułowej platformie MEB, stworzonej wyłącznie dla aut elektrycznych, na podstawie której w niedalekiej przyszłości powstaną inne modele.

- Jesteśmy bardzo dumni, że Volkswagen zdecydował się wyposażyć swój pionierski model w opony Goodyear - mówi Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. OE w regionie EMEA. - Goodyear jest zaangażowany w opracowywanie produktów, które zapewniają osiągi, jakich wymagają pojazdy elektryczne.  Współpracujemy  ze  wszystkimi  głównymi  producentami  OEM  w  zakresie  mobilności elektrycznej i hybrydowej, a połowa naszych projektów opon na oryginalne wyposażenie w Europie dotyczy samochodów elektrycznych i hybrydowych.

Reklama

Nowy Volkswagen ID.3, który jest obecnie dostarczany klientom w całej Europie, wyposażony jest w opony letnie Goodyear  EfficientGrip Performance  w  rozmiarach  215/55  R18,  215/50  R19 i 215/45 R20, a także ogumienie zimowe UltraGrip Performance i UltraGrip Performance+ w rozmiarach 215/55 R18 i 215/50 R19.

Wysoka sprężystość i elastyczność bieżnika pomaga ograniczyć jego zużycie. Mniejsza sztywność mieszanki ułatwia wyginanie klocków, co w połączeniu z większą liczbą krawędzi pomaga odprowadzać wodę na mokrej nawierzchni. Większe klocki bieżnika zwiększają sztywność na zakrętach, zapewniając lepszą stabilność podczas manewrów na suchej nawierzchni.

Linia opon UltraGrip Performance zapewnia lepsze hamowanie i przyczepność w zimie. Gama ta została zaprojektowana z myślą o samochodach o wysokich osiągach, a dzięki dwóm kluczowym technologiom poprawia ich osiągi na mokrej, suchej, oblodzonej oraz ośnieżonej nawierzchni.Technologia Traction Protect bazuje na nowej żywicy ułatwiającej odkształcanie opony i zwiększającej jej  zdolność  do  regeneracji.  Pozwala  to poprawić siłę hamowania,  co  przekłada  się  na  większą przyczepność. Technologia Winter Grip zawiera nową mieszankę składników, która zapewnia lepszą elastyczność gumy w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność zarówno na śniegu, jak i lodzie. Ponadto opony  montowane w  Volkswagenie ID.3 są  wyposażone w SealTech - technologię, która uszczelnia  przebicia  o  średnicy do 5 mm w obszarze bieżnika.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy