smart w USA

Marka smart zostanie wprowadzona na rynek amerykański w 2006 r. i zadebiutuje małym autem klasy SUV, powiedział Paul Halata, prezes i dyrektor generalny amerykańskiego działu Mercedes-Benz (Mercedes-Benz North America), cytowany przez dziennik ?Wall Street Journal?.

Marka  smart zostanie wprowadzona na rynek amerykański w 2006 r. i zadebiutuje małym autem klasy SUV, powiedział Paul Halata, prezes i dyrektor generalny amerykańskiego działu Mercedes-Benz (Mercedes-Benz North America), cytowany przez dziennik ?Wall Street Journal?.

SUV smarta będzie montowany w fabryce DaimlerChrysler w Brazylii.

Według dziennika WSJ, Smart rozpocznie rozmowy z potencjalnymi dealerami w USA. Zgodnie z planem, w momencie debiutu na tamtejszym rynku sieć sprzedaży smarta obejmować ma około 60 do 70 placówek.

DaimlerChrysler liczy na sprzedaż około 60 tys. samochodów marki smart w USA ciągu roku. (Samar)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: benz | SUV | Mercedes-Benz | Wall Street Journal | Smart | USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy