Skoda nadal ze strzałą, ale w innym kolorze

Skoda Auto będzie miała nowe logo, które wkrótce znajdzie się na autach tego producenta.

article cover
INTERIA.PL

Znak firmowy ma być prostszy od tego znanego dotychczas; podobnie jak obecny przedstawia wpisaną w okrąg skrzydlatą strzałę, ale różni się barwą i tłem. Strzała na nowym będzie srebrna, a nie zielona, i znajdzie się na czarnej, a nie białej powierzchni. Zniknie również napis Skoda Auto.

Zielona strzała Skody wciąż jednak pojawiać się będzie na prezentacjach, w prospektach i dokumentach firmowych.

Historia logo Skody wiąże się z podróżami założyciela firmy Emila Szkody po Ameryce Północnej XIX wieku, gdy jego przewodnikiem był Indianin. Strzała symbolizuje szybkość, postęp i wolność. Wartość samego znaku firmowego wycenia się na kilka miliardów koron (kilkaset milionów złotych).

Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów. Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas