Oleje silnikowe Mobil 1 zdobyły Złoty Laur Klienta
W pełni syntetyczne oleje silnikowe Mobil 1 zostały laureatem konkursu Laur Klienta 2011 w kategorii „Oleje silnikowe”. Tym samym Mobil 1 został uznany przez polskich konsumentów za najlepszy i najchętniej polecany olej silnikowy.
Oleje silnikowe Mobil 1 wskazało 35 proc. spośród ponad 1000 respondentów. Taki poziom popularności marki dał olejom Mobil prestiżowy, Złoty Laur Klienta 2011. To już kolejne wyróżnienie dla marki olejów Mobil. Według jednego z najbardziej wiarygodnych raportów GIPA, dotyczącego rynku motoryzacyjnego w Polsce, oleje Mobil utrwalają cały czas pozycję lidera rynku olejów silnikowych na wymianę i uzupełnienie.
"Złoty Laur Klienta jest dla nas jasnym sygnałem, że dzięki koncentracji na rozwoju technologii dla motoryzacji kierowcy darzą markę Mobil wielkim zaufaniem" - mówi Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu z ExxonMobil Poland. "Dużo uwagi poświęcamy udoskonalaniu naszych produktów, łącząc sponsoring sportów motorowych, w tym Formuły 1 z najlepszym, bo najtrudniejszym poligonem testowym dla olejów Mobil. Dzięki temu udaje nam się tworzyć oleje, które wyprzedzają coraz wyższe wymagania przemysłu motoryzacyjnego. I to dzięki temu każdy kierowca, który wybiera Mobil 1 wie, że sięga po produkt najwyższej jakości" - dodaje.
Zwycięzca konkursu - seria w pełni syntetycznych olejów silnikowych Mobil 1 - to zestaw technologicznie zaawansowanych olejów, doskonale dobranych pod względem lepkości i wymogów ekologicznych klasyfikacji ACEA. Dzięki temu zapewniają wyjątkową ochronę niemal każdego spotykanego dzisiaj silnika niezależnie od warunków jazdy oraz przebiegu samochodu. Oleje Mobil 1 spełniają i przekraczają wymagania czołowych producentów samochodów w zakresie smarowania silników pojazdów osobowych. W ofercie w pełni syntetycznych olejów Mobil 1 znajdują się: Mobil 1 ESP 0W-40, Mobil 1 New Life 0W-40, Mobil 1 Peak Life 5W-50, Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Mobil 1 Fuel Economy Formula 0W-30 oraz Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40.
Kierowcy, którzy używają olejów silnikowych Mobil, widzą w trakcie eksploatacji swoich pojazdów, efekty korzystania z technologii, które powstały na torach wyścigowych najbardziej utytułowanych serii: NASCAR, F1, czy też Porsche Mobil 1 Supercup. Mobil 1 od wielu lat jest Partnerem Technologicznym zespołu Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes, dostarczając zespołowi oleje syntetyczne, które wspomagają osiągi, wydajność i niezawodność bolidów podczas wyścigów.
Więcej informacji o syntetycznych olejach Mobil 1 na stronach internetowych www.mobil.pl i www.mobil1.pl
O Plebiscycie Laur Klienta
Plebiscyt Laur Klienta, organizowany przez Kowalski Pro-Media oraz redakcję "Rzecz o Biznesie" - dodatek do dziennika Rzeczpospolita, wyłania najlepsze produkty na podstawie sympatii konsumentów. W Plebiscycie przyznawane są następujące wyróżnienia: Złoty, Srebrny, Brązowy oraz Grand Prix Laur Klienta. Badanie sympatii dla marek jest prowadzone z wykorzystaniem sondy telefonicznej, sondy na branżowych portalach internetowych oraz ankiety przeprowadzanej w największych polskich miastach. Tegoroczny sondaż był przeprowadzony w okresie od 13 stycznia do 12 kwietnia 2011 r. W kategorii Oleje silnikowe zebrano 1071 opinii konsumentów.