Stellantis do 2030 roku chce sprzedawać 5 milionów "elektryków" rocznie

Karol Biela

Oprac.: Karol Biela

Pierwszy w 80-letniej historii marki Jeep elektryczny model to część najnowszej strategii koncernu Stellantis
Pierwszy w 80-letniej historii marki Jeep elektryczny model to część najnowszej strategii koncernu StellantisInformacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    5 milionów elektryków rocznie! Bezemisyjne vany i pickupy w USA

    Tak będzie wyglądał pierwszy elektryczny Jeep
    Tak będzie wyglądał pierwszy elektryczny JeepInformacja prasowa (moto)
    • kobiety zajmowały najmniej 35 proc. stanowisk kierowniczych,
    • jedna trzecia globalnej sprzedaży pochodziła z kanałów online, 
    • podwoić przychody netto do 300 mld euro,
    • wzrósł 4-krotnie zysk ze sprzedaży nowych samochodów z segmentów premium i aut luksusowych,
    • osiągnąć najwyższe pozycje w rankingach zadowolenia klientów z produktów i usług.
    Odcinek 2: Safety Lab. Bezpieczeństwo ma pierwszeństwo [skrót programu]PolsatPolsat
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?