Skoda z common-railem
Skoda odchodzi wreszcie od technologii pompowtryskiwaczy, z której wycofał się Volkswagen i przechodzi na silnikie wysokoprężne z common-railem.
Do silników octavii, dołączy nowa jednostka 2.0 TDI CR o mocy 140 KM, która zastąpi dotychczasową, o identycznej mocy ale z pompowtryskiwaczami. Nowy silnik będzie dostępny zarówno z manualną, jak i automatyczną przekładnią z napędem na przednie, jak i na wszystkie koła. W późniejszym czasie, będzie oferowany również z dwusprzęgłową skrzynią DSG i napędem na wszystkie koła.
Gama silników yeti poszerzy się o jednostkę 1.4 TSI o mocy 122 KM dostępną z manualną przekładnią i napędem na przednią oś. Ponadto, klienci będą mogli wybrać silnik 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z napędem na cztery koła, z przekładnią manualną lub dwusprzęgłową skrzynią DSG. Oprócz tego, producent przygotował kolejną generację silnika 2.0 TDI CR o mocy 170 KM, który będzie oferowany z przekładnią manualną i napędem na cztery koła.
Skody superb sedan i combi, flagowe modele marki, również otrzymają nowy silnik. Będzie to benzynowa jednostka 2.0 TSI 200 KM, dostępna z sześciobiegową przekładnią DSG.