Hyundai i20 po liftingu wyceniony
Do polskich salonów trafia odświeżony Hyundai i20. Auto zamówić można w jednej z pięciu wersji wyposażeniowych. Podstawowy model wyceniony został na 47 900 zł.
Za taką kwotę otrzymamy samochód z wolnossącym silnikiem 1,2 l MPI o mocy 75 KM z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów. W podstawowej odmianie Classic otrzymamy: sześć poduszek powietrznych (przednie, boczne, kurtynowe), system stabilizacji toru jazdy czy asystenta ruszania na wzniesieniu. W kabinie znajdziemy m.in. elektrycznie sterowane przednie szyby i komputer pokładowy. Dopłaty wymaga m.in.: manualna klimatyzacja (2500 zł) czy radio.
Z tego względu większą popularnością cieszyć się będzie zapewne - wyceniona na 52 900 zł - odmiana Classic Plus. W jej przypadku lista wyposażenia standardowego obejmuje już: manualną klimatyzację, radio z wyświetlaczem o przekątnej 3,8 cala (z systemem Bluetooth) czy centralny zamek sterowany z pilota.
Efektem stylistycznych zmian w modelu jest m.in. charakterystyczny dla marki kaskadowy grill oraz przeprojektowany przedni zderzak. Zmiany przeszedł także tylny zderzak oraz układ reflektorów. Miejsce na tablicę rejestracyjną znalazło się na klapie bagażnika, pojawiły się też nowe obręcze kół w rozmiarze 15 i 16 cali.
Gama jednostek napędowych odświeżonego i20 składa się z dwóch silników benzynowych. Klienci mogą wybierać między wolnossącym silnikiem o pojemności 1,2 l o mocy 75 KM lub 84 KM (dobra propozycja do LPG!) oraz turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1,0 l o mocy 100 KM, dostępnym z manualną lub 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów (7DCT).
Model w topowej konfiguracji z silnikiem 1,0 T-GDi 100 KM z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów 7DCT (w wersji wyposażenia premium) kosztuje 75 000 PLN.