Tacuma II i koncepcyjny UniVerse

Połączone siły General Motors i upadłego producenta z Korei Daewoo (nowy koncern nosi nazwę GM Daewoo) zdają się funkcjonować bardzo dobrze. Oto na tuż przed salonem samochodowym we Frankfurcie nad Menem (IAA 2003; 11-21 września) nowa marka zaprezentowała kolejną nowość.

Nowa wersja Tacumy (kliknij)
Nowa wersja Tacumy (kliknij)INTERIA.PL

Po sportowym hatchbacku o nazwie Lacetti przyszedł czas na następcę Tacumy. Nowy model Tacumy (we Francji, Włoszech i Niemczech znany jako Rezzo) otrzymał zmieniony przód z nowym grillem oraz inny wystrój wnętrza. Zmieniło się również wyposażenie auta.

INTERIA.PL

Kompaktowy van mierzy 4,35 m długości. W swojej najdroższej wersji posiada drewniane wstawki na desce rozdzielczej, centralny zamek zdalnie sterowany z alarmem, automatyczną klimatyzację oraz 15-calowe koła z lekkich stopów metali.

Obok nowego Lacetti i Tacumy na stoisku GM Daewoo we Frankfurcie zaprezentowany będzie też koncepcyjny pojazd UniVerse. Jest to prototyp ukazujący wizję GM Daewoo przyszłych minivanów tej marki.

INTERIA.PL

Taki samochód może być z powodzeniem używany do pracy, rozrywki lub rodzinnych podróży. Jego wnętrze może pomieścić 9 osób, a dostęp do środka ułatwiają przesuwane drzwi z obu stron. Wymiary nadwozia UniVerse wynoszą 4673/1997/1720 mm (długość/szerokość/wysokość). Koncepcyjne daewoo zaprezentowane na frankfurckich targach wyposażone będzie w wysokoprężny silnik V6 z systemem common-rail o pojemności 3 litrów. Osiąga on moc 191 KM (140 kW) przy 3000 obr/min i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 408 Nm przy 2000 obr/min.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas