C4 sedan
Citroën wprowadza na rynek chiński nowy model, C-Triomphe. Ten nowy samochód, oparty na europejskiej wersji C4 to sedan, bo takie auta preferowane są na rynku chińskim.

C Triomphe jest produkowany w Wuhan na bazie C4, ale z większym rozstawem osi. Zaprezentowany 18 lutego 2006 w Shenzhen, na rynek wejdzie pod koniec drugiego kwartału 2006.
C-Triomphe wzmacnia pozycję Citroëna w Chinach i powiększa gamę oferowanych modeli.

W ciągu 14 lat Citroën sprzedał na tym rynku 600 000 samochodów - głównie dzięki sukcesowi modeli specjalnie zaprojektowanych na rynek chiński: sedana ZX Fukang i Elysée.
W roku 2005 Citroën zwiększył sprzedaż o 34% sprzedając 100 000 aut. Obecnie marka ma zamiar nadal powiększać udział w rynku i rozwijać aktywność w Chinach.