Typ silnika

Zdaniem 57 proc. wszystkich badanych kierowców samochód policyjny powinien być napędzany silnikiem benzynowym.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

Silnik wysokoprężny zyskał uznanie 40 proc. badanych. Kierowcy policyjni najrzadziej wybierali samochody zasilane gazem i benzyną jednocześnie. Tylko zdaniem 3 proc. ankietowanych ten typ silnika najlepiej sprawdziłby się w ich pracy.

Przewaga silnika benzynowego nad pozostałymi rozwiązaniami szczególnie uwidacznia się w przypadku służby ruchu drogowego, gdzie wskazało go 70 proc. kierowców. Także policjanci pełniący służbę kryminalną zdecydowanie woleliby jeździć pojazdem z silnikiem benzynowym (64 proc.). Diesel częściej był wybierany przez służby patrolowo-interwencyjne, w których wskazało go 49 proc. respondentów (o 9 punktów procentowych więcej w stosunku do ogółu badanych). (KGP)

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas